ایلام بیدار07:43 - 1395/01/22
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد؛

رفع تصرف 10 هكتار از اراضی ملی ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: 10 هكتار از اراضی ملی این شهرستان در منطقه تنگه ارغوان از تصرف زمین خواران خارج و پس گرفته شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام پویا، فردین پیری، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفتگویی اظهار كرد: در اقدامی هماهنگ با دستگاه قضایی و اداره كل منابع طبیعی استان، 10 هكتار از اراضی ملی كه توسط زمین خواران تصرف و تخریب شده بود، پس گرفته شده و از تصرف آنها خارج شد.

وی افزود: این میزان از اراضی ملی در منطقه 'دره ارغوان' شهر ایلام توسط افرادی سودجو و فرصت طلب زمین خوار به صورت غیرقانونی تصرف شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به تاكید مقام معظم رهبری در حفظ منابع طبیعی و ملی بر تعامل هر چه بیشتر پلیس و اداره كل منابع طبیعی با محوریت حفظ محیط زیست و حفاظت از جنگل ها و مراتع تاكید كرد.

سرهنگ پیری یادآور شد: مبارزه با پدیده شوم زمین خواری و تخریب جنگل ها یكی از اولویت های مهم پلیس است و این اقدامات در آینده نیز تشدید خواهد شد.

وی آمادگی كامل پلیس را برای همكاری با دستگاه قضایی و اداره كل منابع طبیعی استان در مقابله قاطع و مستمر با پدیده زمین خواری اعلام كرد.


انتهای پیام/س