ایلام بیدار09:57 - 1394/12/19
فرمانده انتظامی استان ایلام:

وضعیت امنیت در ایلام مطلوب است/ کشف 94 درصدی جرایم رایانه ای

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:پلیس فتا بیش از 94 درصد جرایم مربوط به این حوزه را که بیشتر در زمینه نشراکاذیب، برداشت های غیرقانونی و مزاحمت های اینترنتی بوده را کشف کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار ، سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام در نشست با اصحاب رسانه ایلام گفت: همکاران نیروی انتظامی بعنوان مجریان اجرای نظم و قانون از هیچ تلاشی برای ایجاد آرامش و آسایش فروگذار نیستند.

وی به فعالیت های ناجا در سال 94 اشاره اظهار کرد: در سال 94 با وجود دو مأموریت ویژه ناجا در اربعین و انتخابات الحمدالله شاهد بودیم که کوچکترین موضوع امنیتی در استان شاهد نبودیم و توانستیم به نحو احسن از انجام مأموریت ها بر بیاییم.

فرمانده انتظامی استان با تقدیر از مجموعه رسانه ایلام، تصریح کرد: اصحاب رسانه در طول سالی که پشت سرگذاشتیم به مصداق واقعی افسران جنگ نرم در کنار پلیس بودند و با فرهنگ سازی و جریان سازی مناسب و به موقع خود و آگاه سازی  نیروی انتظامی را در انجام مأموریت ها یاری کردند.

سردار دولتی وضعیت امنیت در ایلام را مطلوب عنوان و ادامه داد: در سال 94 مجموعه همکاران نیروی انتظامی با تلاش های شبانه روزی توانستند آمار جرم و جنایت را در استان به نحو چشمگیری کاهش دهند بطوریکه شاهدیم در بحث انواع سرقت ها با کاهش سه درصدی و همچنین در بحث جرم جنایت اعم از زورگیری و غیره باکاهش سه درصد مواجه هستیم.

وی موفقیت های پلیس فتا را نیز در شناسایی مجرمان خوب توصیف و اظهار داشت: در سالی که پشت سر میگذاریم پلیس فتا استان با اقدامات تخصصی خود بیش از 94 درصد جرایم مربوط به این حوزه را که بیشتر در زمینه نشراکاذیب، برداشت های غیرقانونی و مزاحمت های اینترنتی بوده را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه برنامهای این نیرو را در ایام نوروز تشریح و گفت: طرح نوروزی ناجا از 25 اسفند بصورت رسمی آغاز می شود و در این ایام با ایجاد پاسگاههای سیار در مبادی شهرها ، بکارگیری نیروهای پلیس افتخاری و هچنین استفاده از ظرفیت بسیج در ایجاد محیطی آرام برای هموطنان عزیز تلاش می کنیم.

دولتی افزود: از مردم تقاضا داریم با فرزندان خود در نیروی انتظامی کمال همکاری را داشته باشند و با توجه به محیطی کوهستانی ایلام اصول ایمنی را نیز رعایت کنند.

وی به اقدامات چهارشنبه آخرسال ناجا نیز اشاره و بیان کرد: الحمدالله در سال گذشته استان ایلام تنها استانی بود که چهارشنبه آخرسال را بدون حادثه طی کرد و در تلاشیم برای امسال نیز تدابیر به گونه ای انجام شود تا کوچکترین حادثه ای بر ای هم استانی ها ایجاد نشود.

فرمانده انتظامی استان در پایان در تذکری به مخلین نظم گفت: نیروی انتظامی با هیچ کسی تعارف نداشته و با جدیت با مخلین نظم عمومی و همچنین متخلفان رانندگی در این ایام برخورد جدی می کند.

انتهای پیام/ی