ایلام بیدار07:18 - 1394/12/18
مسئولان جوابگو نيستند؛

کلافگی مردم مهران از وضعیت ايستگاه CNG

تنها ایستگاه CNG شهر مهران به معمایی حل ناشدنی تبدیل شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازاوای مهران، شنيده ها حاكي از موضوع بدهی این جایگاه به شركت گاز است كه به يك معضل تبديل شده و همچنان حل آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

هرچند اين جايگاه كه متعلق به شهرداري بود و به بخش خصوص واگذاری شده اما اين راهکار نیز نتوانسته دراین آشفته بازار اين جايگاه را فعال كند.

تنها ایستگاه CNG شهر مهران كه محل تردد خودرو هاي مسافران از سرتاسر كشور است و هر روز شاهد ورود زائران ، راهيان نور و گردشگران هستيم به طور متمادي تعطيل بوده و همين امر باعث شده تا صداي اعتراض رانندگان بلند شود.

داستان تعطيلي مكرر اين ايستگاه گاز از آن قصه های طول و درازی است که اهالی  شهر مهران از روزهای آغازین فعالیت این پمپ گاز كه كانون تردد زائران و گردشگران مي باشد از خدمات این ايستگاه اعلام نارضایتی مي كردند.

اکثر مواقع تنها جایگاه سطح شهر مهران با تعطيلي همراه است و شهروندان و مسافران و گردشگران برای استفاده از این ايستگاه گاز مجبور می‌شوند به جایگاه‌های دیگر در ساير شهرهاي استان که فاصله زیادی تا مرکز شهر دارند مراجعه و در صف‌های طولانی منتظر استفاده از گاز CNG قرار بگیرند.

حال با و ضعیت موجود چگونه می توان انتظار افزایش استفاده از گاز CNG را داشت اگر ارزانی گاز نبود به هیچ عنوان افراد سراغ ماشین‌های دوگانه سوز نمی رفتند.

اکنون مسئولان باید اقدامی را برای رفع مشکلات شهروندان مهراني صورت دهند تا مردم و گردشگران از دست تعطيلي و خرابی‌های همیشگی پمپ‌های گاز خلاص شوند.

 با توجه به گسترش خودروهای گازسوز در جامعه، توسعه جایگاه‌های سوخت سی ‌ان جی با روند گازسوز شدن خودروها همسو نبوده و از این رو مدت‌ها است شهروندان مهراني با مشکل نبود جایگاه سی ان جی و خرابی پمپ‌‌ گاز دست و پنجه نرم می‌کنند.

رانندگان خودروهای گاز سوز شهر مهران به خبرنگار ما گفتند: جایگاه CNG این شهر به طور مرتب تعطيل است که این امر موجب شده ما رانندگان براي سوختگيري به ساير شهرهاي استان مراجعه كنيم.

آنها می‌گوید: متاسفانه پمپ گاز در اکثر مواقع تعطيل است و ما رانندگان تاکسی بدلیل به صرفه نبودن استفاده از بنزین یا مجبور به کار نکردن یا طی مسافت 45 کیلوتر برای رسیدن به دیگر پمپ گاز شهرستان هستیم.

این راننده ها از عدم پاسخگويي مسئولين گله مندند و مي گويند: تعطيلي مكرر تنها جایگاه سوخت CNG در شهر فریاد رانندگان را به آسمان بلند کرده و از این وضعیت نمی دانیم به کجا پناه ببریم.

به گفته رانندگان و شهروندان متاسفانه در خصوص تعطيلي جایگاه سوخت CNG در شهر مهران هيچكدام از مسئولين پاسجگو نبوده و هر يك ديگري را مسئول پاسخ به اين معضل مي دانند.

حال با توجه به وضعیت شهرستان مهران و فرا رسيدن ايام نوروز و نيز گردشگر پذیر بودن شهر مهران باید هر چه زودتر مسئولین فکری به حال وضعیت پمپ گاز این شهر کرده تا دیگر شاهد تعطيلي پی در پی این پمپ گاز در شهر مهران نباشیم.

 

انتهاي پيام/س