ایلام بیدار10:32 - 1394/12/02
مدیر کل کمیته امداد ایلام:

800 خانواده مددجو در ایلام فاقد مسکن هستند

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون حدود 800 خانواده مددجو در این استان فاقد مسکن مناسب هستند که همه آنها خانواده های دونفره به بالا هستند.

به گزارشايلام بيدار، ضیاء رضایی، مدیر کل کمیته امداد ایلام گفت: بیشتر از 84 درصد این افراد خانواده های ساکن در شهرها بوده که بیشتر از 500 خانواده از آنها در ایلام هستند و 64 درصد این خانواده را شامل می شوند.

وی ادامه داد: علت عمده مشکلات مسکن مددجویان شهر ایلام این بوده که قیمت زمین در این شهر بسیار بالاست ومددجویان نیز اغلب مهاجر و فاقد زمین هستند.
رضایی در ادامه گفت:در سالهای اخیر بیش از 32 هزار خانوار مددجوی این استان صاحب مسکن مناسب شده اند و در نظر داریم که مشکلات دیگر خانواده های فاقد مسکن رابرطرف کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از برنامه های این نهاد برای تأمین مسکن مددجویان شهر ایلام خبر داد و گفت: در این زمینه یک پروژه 52 واحدی در دست اقدام بوده که زمین آن از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین و در اختیار این نهاد قرار گرفته است.
رضایی افزود: یکی از مشکلات این پروژه آورده های مورد نیاز مددجویان متقاضی مسکن بوده که در این زمینه نیازمند مشارکت خیرین هستیم.
وی همچنین احداث سرویس بهداشتی مناسب برای مددجویان را از دیگر برنامه های این نهاد در حوزه مسکن دانسته و افزود: با برنامه ریزیهای صورت گرفته وبا مشارکت بسیج سازندگی سپاه در سالهای 94 و 95 همه مددجویان صاحب سرویس بهداشتی مناسب خواهند شد.
رضایی تصریح کرد: در سال 93 ازاین طریق 200چشمه سرویس بهداشتی مناسب در اختیار مددجویان این نهاد قرار گرفت.

 

انتهای پیام/س