ایلام بیدار07:29 - 1394/12/02
فرماندار دره شهر:

48 شعبه اخذ رای در دره شهر مستقر می شود

فرماندار دره شهر گفت: برای جمع آوری آرای مردم در حوزه انتخابیه جنوب استان ایلام، 48 صندوق در سطح شهرستان دره شهر مستقر می شود.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیمره خبر، "خیراله گراوند" فرماندار دره شهر گفت: از این تعداد 40 شعبه در بخش مرکزی و شهر دره شهر و 8 شعبه نیز در بخش ماژین مستقر خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین برای مناطق عشایری و روستاهای دور دست بخش مرکزی و بخش ماژین نیز تعداد 14 صندوق سیار پیش بینی شده است.

گراوند افزود: برای دسترسی آسان مردم تعداد شعبه ها دراین دوره افزایش پیدا کرده و در هر شعبه نیز یک نماینده فرماندار مستقر شده تا رسیدگی به امور و پاسخگویی به مردم و ساماندهی انتخابات در شعبه را رسیدگی کند.

وی تصریح کرد: پس از طی مراحل تایید صلاحیت ها ، در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره 10 نفر داوطلب انتخابات مجلس حضور دارند و برای انتخابات خبرگان نیز در استان ایلام دو نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات دره شهر یادآور شد:همه عوامل، امانت دار آرای مردم هستند و از زمانی که حق الناس بودن رای مردم به عنوان یک باور در فرهنگ سیاسی انتخابات نهادینه شد، اتفاق خوبی در این زمینه افتاده و معتقدیم حق الناس قلمداد کردن آرای مردم و بیانات مقام معظم رهبری بین مردم اعتماد ایجاد خواهد کرد.

فرماندار دره شهر خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز زمان تبلیغات رسمی پنجشنبه 29 بهمن ماه 94 ، انتظار می رود که کاندیداها و طرفدارانشان  با رعایت حرمت و در سایه قانون تبلیغاتی خود را انجام دهند.

انتهای پیام/س