ایلام بیدار14:00 - 1394/11/29
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

رسانه ها باید در مقابل توطئه دشمنان هوشیار باشد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: امروز دشمنان جنگ خونین در سوریه راه انداخته‌اند که هدف آنان اسلام و اهل‌بیت(ع) است و امروز همه به ویژه رسانه‌ها تکلیف داریم در مقابل این توطئه‌ها هوشیار و بیدارباشیم.

به گزارش خبرنگار رسانه ايلام بيدار، حسین کلانتری معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در مراسم تجلیل از فعالین بسیج رسانه ایلام گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تیری بر قلب دشمنان نظام و اسلام بود.

وی، بابیان اینکه انتخابات 7 اسفند سال جاری یک جشن بزرگ ملی با حضور گسترده مردم است، ابراز کرد: تلاش خواهیم کرد که با تمام امکانات زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم و در امنیت کامل فراهم و انتخاباتی باشکوه در 7 اسفند سال جاری در استان برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، یادآور شد: بسیج برای اسلام ناب و انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند و رسانه بسیجی در خدمت آرمان‌ها و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است و برای تقویت پایه‌های اسلام ناب حرکت کرده و تلاش می‌کند که پایه اسلام ناب ولی‌فقیه است که امروز دشمنان نظام و انقلاب اصل ولایت‌فقیه را نشانه گرفته‌اند و رسالت رسانه‌های بسیجی در این برهه بسیار سنگین است.

کلانتری، با اشاره به اینکه حفظ وحدت و همدلی و هم‌زبانی یک کار بسیجی است، یادآور شد: دشمنان انقلاب و ایران بااقتدار دولت و نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند و حمایت از جمهوری اسلامی و ایجاد زمینه وفاق و همدلی و انسجام  موجب عقب‌نشینی دشمنان از توطئه‌های آنان می‌شود.

وی، بابیان اینکه بسیجی بالاتر از هر گروه و حزبی در مسیر ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کند، گفت: امروز ما بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام و تحقق وحدت و همدلی نیاز داریم، امروز دشمنان جنگ خونین در سوریه راه انداخته‌اند که هدف آنان اسلام و اهل‌بیت(ع) است و امروز همه به ویژه رسانه‌ها تکلیف داریم در مقابل این توطئه‌ها هوشیار و بیدارباشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، افزود: تفکر بسیجی  بود که در دفاع مقدس ما را به پیروزی رساند و در مذاکرات هسته‌ای نیز این تفکر بسیجی بود که در مقابل زیاده‌خواهی‌ها دشمنان مقاومت کرد و موجب شد که دشمنان از مواضع خود عقب‌نشینی کنند.

کلانتری بابیان اینکه حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات، ریشه در تفکر بسیجی دارد، ابراز کرد: 7 اسفند مانور بزرگ نمایش اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی  در عرصه بین‌المللی است  و انشاء الله تلاش می‌شود که  انتخابات در فضایی همدلی و امنیت کامل و رقابت سالم برگزار شود.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: کاندیداهای انتخابات باید توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را برای مردم معرفی و تشریح کنند و از هرگونه تبلیغات غیرقانونی خودداری کنند و  زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند که حضور و مشارکت گسترده مردم تیری بر قبل دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/ی