ایلام بیدار10:05 - 1394/11/22
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع):

برخی فریب خوردگان داخلی به دنبال تزلزل در انقلاب هستند/ حضور در انتخابات تیری بر قلب دشمنان است

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: متأسفانه برخی از فریب خوردگان داخلی درصددند تا انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود دور نشان دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی  ايلام بيدار ، آیت الله محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در جمع راهپیمایان مردم شهر ایلام در گرامیداشت 22 بهمن گفت: امروز سی و هفتمین سال اننقلاب اسلامی را در حالی داریم پشت سر میگذاریم که دشمنان ما برای مقابله با اسلام و مکتب اهل بیت و برای مقابله با ولایت فقیه دست به دست هم دادند و به دنبال این هستند تا با هر دسیسه ای از روند تکاملی و رو به رشد انقلاب جلوگیری کنند.

وی اظهار کرد: اما مردم فهیم ایران اسلامی با حضور میلیونی خود به دشمنان اعلام کردند که بدانید ملت مسلمان و غیور ایران در برابر زورگویی های دشمنان ایستادگی می کنند و همانگونه که در این 37 سال ثابت کردند در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه های رهبری تا آخرین نفس دفاع خواهند کرد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) افزود: متأسفانه برخی از فریب خوردگان داخلی به تبعیت از دشمنان نظام تلاش دارند با ایجاد تزلزل در اندیشه مردم این را القاء کنند که انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود دور شده است.

آیت الله اختری تصریح کرد: اما مردم فهیم ایران بدانند که نظام و انقلاب اسلامی با درایت و شجاعت مقام معظم رهبری یک دره هم از آرمان های اصلی و راه انقلاب دور نشده و به رشد روزافزون خود در حال پیشرفت و ادامه راه خود است.

وی ادامه داد: برای اثبات این امر معیارهای مختلفی وجود داشته که انقلاب در راه خود در حال حرکت بوده و مهمترین ان شعار استقلال در پیروزی انقلاب بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) بیان داشت: شعار اصلی انقلاب استقلا بود و به این معنا که هیچ کشوری حق دخالت در امورات کشور را ندارد و می بینیم الحمدالله با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنها کشوری در جهان بوده که خودش برای خودش تصمیم گیری کرده و اجازه دخالت به دشمنان را نداده است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در طول این چندسال برای غلبه بر ایران اسلام اظهار کرد: دشمن در فتنه 88 تمام تلاش خود را به کار گرفت تا با استفاده از همین نیروهای داخلی در کشور نفوذ کند اما با داریت و هوشمندی مقام معظم رهبری و به همت همین مردم ناکام ماندند و در 9 دی طومار آنها پیچیده شد.

آیت الله اختری شعا دوم مردم در پپیروزی انقلاب اسلامی را ازادی عنوان و گفت: به واسطه مسئولیتی که دارم به کشورهای زیادی سفر داشته ام و با تمام وجود می توانم ادعا کنم که آزادی که در ایران اسلامی موجود بوده در هیچ کجای دنیا و کشورهای داری نام و پیشرفته پیدا نمی کنید.

وی ادامه داد: نمونه این ازادی را در انتخابات ها به عینه مشاهده کردیم که هزاران نفر بریا دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری علیرغم نداشتن شرایط شرکت کردند و این نمونه را در هیچ کجای دنیا شما پیدا نمی کنید که مردم به راحتی در انتخابات ها شرکت کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به آزادی ادیان در کشور بیان داشت: الحمدالله به برکت نظام اسلامی می بینیم تمام ادیان کشور به راحتی امورات دینی خود را در امنیت کامل انجام داده و برای پیگیری امورات خود نیز با انتخاب نمایندگانی در مجلس از جنس خودشان تصیمی گیری می کنند.

آیت الله اختری ظلم ستیزی و مقابله با دشمنان را یکی دیگر از شعارهای اول انقلاب دانست و اظهار داشت: مقابله با امریکا و اسرائیل بعنوان یک اصل در انقلاب اسلامی بود و شاهدیم که این معیار همچنان نه تنها در ایران ادامه داشته بلکه به تمام کشورهای دنیا و حتی آمریکا نفوذ کرده و مردم دنیا را به حرکت علیه دشمنان وا داشته است.

وی در بخش پایان سخنان خود با اشاره به حرکت انقلاب اسلامی بیان کرد: این انقلاب همانگونه که امام پایه گداری کردند توسط مقام معظم رهبری در حال پیشرفت بوده و باید این را بدانیم که ملت ایران هرچه امروز دارند مرهون اطاعت از رهبری سیدعلی خامنه ای عزیز هستند.

وی در پایان ضمن دعوت مردم به حضور انتخابات گفت: مردم با لبیک به رهبری و حضور پرشور پایس صندوق های رأی بدانند که برگ برگ این آراء تیری بر قلب دشمنان و امید و نصرتی برای ایران اسلام است.

انتهای پیام/ی