ایلام بیدار06:45 - 1394/11/21
امام جمعه سیروان:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک تکلیف شرعی است

امام جمعه سیروان گفت: امروز برای مقابله با نفوذ دشمن بایستی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کنند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیروان نوین، حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی موسوی، امام جمعه سیروان در مراسم جشن انقلاب در بخش کارزان گفت: صبر و استقامت مردم اولین عامل پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران بود.

وی اظهار کرد: مردم ایران چه در زمان انقلاب و چه در زمان بعد انقلاب در مقابل دشمنان ایستادند و حتی در زمان تحریم ها و جنگ اقتصادی باز ایستادگی کرده و همین ایستادگی مردم باعث سربلندی ایران اسلامی در جهان شده است.

امام جمعه سیروان یکی دیگر از عوامل پیروزی انقلاب را وجود رهبری صالح عنوان کرد و افزود: وجود حضرت امام(ره) در زمان انقلاب و دفاع مقدس و همچنین امروز وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث پیروزی ایران در مقابل دشمنان و پایداری این پیروزی ها شده است.

موسوی با بیان اینکه اتحاد و وحدت مردم از دیگر عوامل پیروزی انقلاب است، تاکید کرد: تاریخ نشان داده که تنها اتحاد و وحدت باعث پیروزی می شود و همین اتحاد و وحدت مردم باعث پیروزی انقلاب شد.

وی اضافه کرد: در زمان تحریم ها، کشورهای غربی و اروپایی برای از بین بردن ایران متحد شدند ولی با اتحاد و ایستادگی مردم ایران اسلامی، اتحاد پوشالی آنها کارساز نبود و شکست خوردند.

موسوی چهارمین عامل پیروزی انقلاب و ماندگاری آن را مقابله با دشمن برشمرد و ادامه داد: مقابله اشکار و همچنین نفی هر گونه سازش و مصامحه با دشمن باعث پیروزی ملت ما شد.

وی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط نیروهای دریایی سپاه بیان کرد: وقتی تفنگداران نیروی دریایی آمریکا به مرزهای  آبی ما تجاوز کردند چندنفر افسر جوان ما محکم در مقابل آنها ایستاده و این ایستادگی به نحوی بود که دشمن را به زانو درآورد.

امام جمعه سیروان با بیان اینکه درحالی تفنگداران آمریکا سنبل ارتش آنها محسوب می شوند، عنوان کرد: افسران جوان سپاه با این اقدام خود آنها را به ذلت کشانده و باعث تحقیر آنها شدند.

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها بر نفوذ دشمن تاکید کرده اند و ما بایستی مراقب نقشه های دشمن برای نفوذ باشیم.

موسوی در ادامه سخنان خود بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: امروز برای مقابله با نفوذ دشمن و حفظ امنیت کشور بایستی همه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کنند و این یک تکلیف شرعی است.

امام جمعه سیروان تصریح کرد: با حضور خود در این راهپیمایی نشان دهید که ملت پشتیبان انقلاب و نظام است تا دشمن هیچوقت جرعت نگاه چپ به ایران را نداشته باشد.

وی حضور حداکثری در انتخابات را یکی دیگر از راه های جلوگیری از نفوذ دشمن دانست و اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آن هم با درایت و تفکر و بدور از تعصبات قبیله ای و قومی باعث جلوگیری از نفوذ دشمنان در کشور می شود.

 

انتهای پیام/س