ایلام بیدار06:46 - 1394/11/17
ساختمان دی کلینیک ملکشاهی/

پروژه ای که به حال خود رها شده است

کار ساخت و ساز دی کلینیک شهرستان ملکشاهی در مرحله سفت کاری و اسکلت باقی مانده است.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازملکشاهی خبر، شهرستان ملکشاهی فاقد مرکز بیمارستانی مجهز و رسمی است وتنها مرکز اورژانس این شهرستان نیز امکانات اساسی مانند سونوگرافی، سی تی اسکن و... ندارد و فعالیت پزشکان متخصص دراین مرکز هنوز درسطح محدود و چند روز درهفته صورت می پذیرد.

مراجعات تخصصی درمانی و دندانپزشکی ساکنان شهرستان ملکشاهی به مرکز استان صورت می گیرد و خدمات بهداشتی درمانی تکمیلی درخود شهرستان هنوز ارائه نمی شود.

بر اساس این گزارش  روز گذشته معاون عمراني استانداري ، فرماندار شهرستان ملکشاهی و رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان از روند ساخت دی کلینیک شهرستان ملکشاهی بازدید کردند و معاون عمراني استانداري از اختصاص بودجه برای تکمیل این طرح در سال آینده خبر داد هرچند که قرار بود این طرح تا پایان سال 94 به اتمام برسد.


اين مركز قرار است در پنج طبقه ساخته شود و شامل اورژانس، اتاق عمل و ساختمان اداری شبکه بهداشت است،که با ساخت این مرکز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهرستان ملکشاهی بهتر از گذشته صورت بگیرد.

باتوجه به نیاز ضروری شهرستان به مرکز درمانی وبیمارستان عمومی، امید آن می رود که مسئولین ذیربط، ضمن توجه ویژه به این ضرورت، به منظور راه اندازی وبهره برداری هرچه سریعتر دی کلینیک تخصصی اقدامات لازم را بعمل آورند و موانع احتمالی را حل وفصل نمایند.

 

انتهای پیام/س