ایلام بیدار07:23 - 1394/11/15
امام جمعه ایوان:

اظهارات هاشمی ضدقانون و محکوم است/ مجلس ساکت ننشیند

امام جمعه شهرستان ایوان در خصوص اتهام زنی هاشمی به شورای نگهبان گفت: ایستادگی مقابل شورای نگهبان جرم است.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازجویزر، حجت الاسلام علی محمد لروند، امام جمعه شهرستان ایوان در خصوص اتهامات هاشمی رفسنجانی به شورای نگهبان گفت : در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که باید یاد و روح امام شاد شود هاشمی رفسنجانی با یک سخنرانی بی حساب شورای نگهبان را علنا تخریب می کنند و شروع یک فتنه دیگری را کلنگ زدند ، همانطور که قبلا با اظهاراتشان فتنه آفریدند.

وی افزود : آقای هاشمی گفتند چرا حسن خمینی را شورای نگهبان تایید نکرده اند؟ امام(ره) روحش ناراحت شده سیدحسن یادگار امام است ، حرف ما این است آیا روح امام (ره) از بی قانونی شاد می شود ؟ شورای نگهبان می گوید هرکس ادعای اجتهاد دارد و می خواهد در مجلس خبرگان حضور پیدا کند باید آزمون بدهد و اگر در این آزمون قبول شد در انتخابات خبرگان شرکت کند ، سیدحسن هم عنوان کرده من امتحان نمی دهم ، و مطابق قانون جمهوری اسلامی ایشان رد شد ، حال چرا باید در چنین روزی هاشمی رفسنجانی علنا به شورای نگهبان بتازد در حالی که امام (ره) فرمودند هرکس به شورای نگهبان حمله کند مفسد است و تدابیر بسیار تندتری داشتند.

امام جمعه شهرستان ایوان ادامه داد : امام (ره) فرمودند من فقهای شورای نگهبان را بزرگ کرده ام ، ایت الله جنتی (حفظه الله) و آیت الله مومن (حفظه الله) شخصیتهای برجسته ای هستند که  تاکنون در طول عمر شریفشان هیچگاه پایشان نلغزیده است ، متاسفانه می بینیم می آیند اهانت می کنند و با حرفهای عجیب و غریب سعی می کنند به شورای نگهبان تهمت بزنند ، این حرفها محکوم و ضد قانون است ، ایستادگی مقابل شورای نگهبان جرم است.

حجت الاسلام لروند اظهار کرد : نمایندگان مجلس که قانون جرم سیاسی را مطرح کردند یک خطای بزرگ را انجام دادند چرا در این قانون برای مسئولی که به مقدسات توهین می کند به شورای بزرگ نگهبان توهین می کند مجازات پیش بینی نکرده اند ؟ این قانون باید اصلاح شود ، رییس تشخیص مصلحت نظام بیاید اینطوری شورای نگهبان و حتی خود امام را زیر سوال ببرد و مجلس ساکت بنشیند ؟

وی در پایان تصریح کرد : اولا سیدحسن را هاشمی حساب شده وارد این کار کرده است ، اما بدانید به قدرت امام زمان (عج) در انتخابات مجلس خبرگان صالحین ، خبرگان و ولایتمداران به کوری چشم همه معاندین و دشمنان وارد مجلس خبرگان خواهند شد.

 

انتهای پیام/س