ایلام بیدار07:20 - 1394/11/07
یک فعال دانشجویی:

مردم منتظر عملی شدن وعده های دولت هستند/ رئیس جمهور از دخالت های بی مورد پرهیز کند

آنچه که مردم این ملت را از پا در می آورد تحریم و فشار اقتصادی نیست، از دست دادن اقتدار و عزت است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، "محمد رضا میرابی زاده"، فعال دانشجویی در گفتگو با خبرنگار ایلام رصد، از انتظاراتش از دولت گفت و اظهار داشت: بعد از اجرای برجام و رفع تحریم ها مردم منتظر هستند که نتیجه این همه مذاکره و قول و قراری که به آنها داده شده را در عمل ببینند.

وی با بیان اینکه مسائل اقتصادی و مشکلات این حوزه بسیار بر زندگی مردم تأثیر گذاشته است، افزود: وجود تحریم ها سال ها بر اقتصاد ایران تاثیر گذاشته است و اگر هر ملت دیگری غیر از ملت ایران بود هیچ وقت تاب این همه سختی و فشار را نداشت، اما مردمان ایران اسلامی با رهبری دلسوزانه حضرت امام خامنه ای و تلاش و کوشش جوانان انقلابی و صبر و اعتماد به مسئولان نظام توانسته اند مقاومت کنند و همه سختی ها را به جان بخرند.

میرابی زاده با بیان اینکه حال که دولت آقای روحانی هرآنچه که طرف های غربی خواستند اجرایی کردند باید به داخل و مردم کشورمان توجه کند ، گفت: استکبار و مخصوصا آمریکا هیچوقت دست دوستی بدون طمع به طرف ایران دراز نکرده است و همیشه در پی رسیدن به آمال و اهداف خود بوده است.

این فعال دانشجویی خطاب به آقای روحانی تصریح کرد: آنچه که مردم این ملت را از پا در می آورد تحریم و فشار اقتصادی نیست، زیر بار یوغ دشمنان و سلطه اجانب رفتن و از دست دادن اقتدار و عزت و داشته هایی است که در تمام این سال ها با خون دل و دادن هزاران شهید به دست آورده اند.

وی گفت: حال که این امیدواری وجود دارد که بعد از مدت ها وضع اقتصادی ما بهتر شود دولت تمام فکر و توان خود را معطوف به مردم کرده و در راستای بهبود شرایط اقتصادی تلاش کند و به حرف کسانی که دنبال منافع حزبی و گروهی خود هستند توجه نکند.

میرابی زاده با اشاره به سخنان رئیس جمهور در خصوص عملکرد شورای نگهبان بیان کرد: آقای روحانی که خود مجری قانون در ایران است کار شورای نگهبان را به فقهای آن که خود قانونمند هستندواگذار نماید و نگذارد که تصمیمات این نهاد انقلابی با دخالت های بی مورد خدشه دار شود.

وی در پایان گفت: باید همه متوجه باشیم که هر کس درحوزه ی مسولیت خویش بایستی دخالت داشته باشد و کار را در هر زمینه به کارشناسان واگذار کند و با این دخالت ها در راستای تضعیف نهاد شورای نگهبان که حافظ و امین نظام و انقلاب است گام بر داشته نشود.

 

انتهای پیام/س