ایلام بیدار12:26 - 1394/11/03
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

شورای نگهبان سد محکمی در برابر نفوذ دشمن به مجلس است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: امروز شورای نگهبان به سدی محکم در برابر نفوذ دشمن تبدیل شده و جا دارد از اعضا این شورا قدردانی کنیم.

به گزارش خبرنگار جهاد و مقاومتایلام بیدار،سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام صبح امروز(شنبه) در یادواره شهدای اطلاعات و عملیات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: فرهنگ شهادت را درخشان ترین و فروزان ترین ستاره آسمان رهایی و مشعل فروغ بشریت است.

وی ادامه داد: شهادت مرگ در راه ارزش ها و خدا است، برای ما هر شهیدی یک پرچم افتخار می باشد، در دنیای مادی مرگ نماد نابودی است اما در دنیای معنوی، ایمانی، الهی، شیعی، اسلامی و خدایی مرگ همراه با افتخار و عزت همراه می باشد.

سردار حسینی افزود: برگزاری یادواره، نوشتن کتاب و نامگذاری اماکن مختلف به نام شهدا برای این است که راه آنان را ترسیم کنیم، برای اینکه آنان را بشناسیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی را حاصل فداکاری شهدای گرانقدر دانست و عنوان کرد:شکوفایی،پیشرفت و قدرت ایران مرهون مجاهدت های شهیدان است،اگر امروز دریا دلان سپاه افسران نیروی دریایی آمریکا را به جرم تجاوز به خاک کشورمان دستگیر می کنند به خاطر الگوگیری و از شهیدان است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان برای نفوذ به کشور تاکید کرد:امروز دشمن با تمام توان خود برای نفوذ در کشور و در بین نخبگان جامعه برنامه ریزی می کند که یکی از این مراکز مهم و مورد توجه آنها مجلس خبرگان و شورای اسلامی است.

سردار حسینی تاکید کرد: امروز شورای نگهبان به سدی محکم در برابر نفوذ دشمن تبدیل شده و جا دارد از اعضا این شورا قدردانی کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان اظهار کرد:دشمن به دنبال روی آمدن یک مجلس غرب گراست،اما شورای نگهبان در وهله اول و سپس خود مردم با انتخاب نمایندگان انقلابی و شجاع به آنها اجازه چنین کاری را نمی دهند.

 

انتهای پیام/ش