ایلام بیدار07:59 - 1394/10/23
امام جمعه دره شهر:

ولایتمداری برخی کاندیداها قابل تردید است/دهه فجر میتینگ انتخاباتی نشود

امام جمعه دره شهر گفت: چگونه کسی در مراسم 9 دی شرکت نکرده خود را در تمامی محافل ولایتمدار معرفی می کند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیمره خبر، جت الاسلام "محمد جواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهرگفت: مسئولان با فعال کردن مساجد و مردم، برنامه های دهه مبارک فجر را به بهترین نحو ممکن برگزار کنند.

وی با بیان اینکه با توجه انتخابات پیش رو، برگزاری مراسم دهه فجر امسال از حساسیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد:  نباید برنامه های دهه فجر فرصتی برای تبلیغات و معرفی کاندیداهای انتخابات شود.

قنبربیگی افزود: ایام دهه فجر عزت و جایگاه انقلاب اسلامی است پس نباید  قداست این ایام مهم در متینگهای تبلیغاتی کاندیداها کم رنگ شود.

وی در ادامه رفتار انتخاباتی برخی کاندیداها را نادرست عنوان کرد و یادآور شد: برخی هواداران و کاندیداها از سر لج و لجبازی به  تخریب یکدیگر می پردازند که این خود باعث بوجود آمدن تشنج و ضربه زدن به اصل انتخابات می شود.

حجت الاسلام قنبر بیگی با بیان اینکه مردم  با آگاهی کامل رفتار هواداران و کاندیداها رصد می کنند، تصریح کرد: وقتی کسی در گذشته از پس یک کار معمولی بر نیامده اند حال چگونه می خواهند بعنوان نماینده از حقوق مردم در مجلس دفاع کند.

وی به شعار ولایتمداری برخی در انتخابات اشاره کرد و افزود: چگونه کسی در مراسم 9 دی شرکت نکرده خود را در تمامی محافل ولایتمدار و در خط رهبری معرفی می کند.

نماینده ولی فقیه در دره شهر تصریح کرد: متاسفانه کاندیداها مراسمات عزاداری و شادی مردم را به ستاد تبلیغاتی خود تبدیل می کنند اما بعد از انتخابات در صورت برد معمولا احوالی از مردم نمی پرسند.

قنبر بیگی کاندیداها را به شفاف سازی وضع سیاسی خود را دعوت کرد و افزود: برخی برای کسب ارا خود را کاندیدای مستقل می دانند اما به محض ورود به مجلس تغییر رویه داده و عملا شعارها و حرفهای تبلیغاتی خود را زیر سوال می برند.

وی افزود: مردم جدا از بحث طایفه گری وبا درس گرفتن از گذشته و بصیرت کامل به کاندیداهای مورد نظر خود رای دهند.

امام جمعه دره شهر خاطر نشان کرد: تا خودمان بهترین را انتخاب نکنیم انتظار نداشته باشیم شهرستان از بن بست و عدم توسعه رهایی یابد.

 

انتهای پیام/س