ایلام بیدار10:44 - 1394/10/15
رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد/

عدم احراز صلاحیت 8 داوطلب انتخابات مجلس دهم در استان ایلام

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: تایید صلاحیت هشت داوطلب (شش نفر در حوزه انتخابیه ایلام و دو نفر در حوزه انتخابیه دهلران) توسط هیات های اجرایی احراز نشد که از طریق فرمانداران ایلام و دهلران به این افراد به صورت کتبی و محرمانه دلایل عدم احراز صلاحیت شان اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار ،حسین کلانتری رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: با پایان مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، براساس اعلام هیات های اجرایی، صلاحیت 97 داوطلب در حوزه های انتخابیه این استان تایید شد.

وی اظهار کرد: در مجموع 108 نفر ( 81 نفر حوزه انتخابیه ایلام و 27 نفر حوزه انتخابیه دهلران) برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.

کلانتری ادامه داد:ر مجموع تایید صلاحیت 72 نفر برای حوزه انتخابیه ایلام و 23 نفر هم برای حوزه انتخابیه دهلران توسط هیات های اجرایی براساس مدارک و مستندات ارایئه شده از سوی مراجع چهار گانه احراز شده است. 

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: تایید صلاحیت هشت داوطلب (شش نفر در حوزه انتخابیه ایلام و دو نفر در حوزه انتخابیه دهلران) توسط هیات های اجرایی احراز نشد که از طریق فرمانداران ایلام و دهلران به این افراد به صورت کتبی و محرمانه دلایل عدم احراز صلاحیت شان اعلام شده است.

وی یادآور شد: افرادی که صلاحیت آنها توسط هیات های اجرایی احراز نشده است از امروز چهار روز فرصت دارند اعتراض و شکایت خود را برای بررسی مجدد به هیات های نظارت حوزه انتخابیه ارائه کنند.

کلانتری گفت: پس از این مهلت چهار روزه، هیات های نظارت یک هفته مهلت دارند با هماهنگی هیات مرکزی نظارت نسبت به بررسی شکایت و اعتراض این افراد و همچنین بررسی پرونده افراد تایید صلاحیت شده اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ش