ایلام بیدار10:24 - 1394/10/06

مردم سرابله به کمپین"9 دی_فراموش_نشود"پیوستند + تصاویر

مردم شهرسرابله به کمپین"9 دی_فراموش_نشود"پیوستند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیار زاگرس، مردم شهر سرابله با پیوستن به کمپین استانی"9 دی فراموش نشود" از استاندار،معاونین و فرمانداران ایلام خواستند تا بر خلاف دو سال گذشته که در مراسم بزرگداشت 9 دی شرکت نمی کردند اینبار در این مراسم حضور یابند.

در اطلاعیه تشکیل این کمپین آمده است: حماسه‌ی تاریخی و ماندگار نهم دی یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی است، به این خاطر که 9دی حرکتی مردمی و متکی بر ایمان و اراده‌ی الهی و برخاسته از بصیرت، شناخت موقعیت و حضور در لحظه‌های مورد نیاز بود.

ما اعتقاد داریم هر آن‌چه که در این رویداد مهم اتفاق افتاد و جلوه کرد، امری بود که خداوند به دل افراد انداخت تا این‌گونه از این انقلاب الهی حفاظت و نگهداری کند و ما باید همیشه از این تابلوی معنوی برای استمرار معنوی انقلابمان استفاده کنیم.

توجه به نهم دی به عنوان یک رویداد بزرگ ملی که در بر گیرنده‌ی همه‌ی اقشار، جریانات و گروه‌های معتقد به انقلاب اسلامی و با مشارکت همه‌ی آنها است از وظایف همه مردم و مسئولان می باشد.

اما چندسالی است و بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این روز مهم از سوی مسئولان سیاسی دولت سهواً یا عمداً بدست فراموشی سپرده شده است.

این موضوع در استان ایلام نیز مستثنی نبوده و هرساله همزمان با این روز عظیم ملی از سوی استاندار و فرمانداران مورد بی مهری واقع شده و با برنامه ریزی جلساتی هماهنگ با مراسم 9 دی از حضور در بزرگداشت این روز خودداری می کنند.

 این روز مهم باید از سوی  مسئولان فراموش نشود و این بار حضور در مراسم 9 دی را فراموش نکنند.

با یادآوری های صورت گرفته برای مردم و مسئولان هرگونه سهل انگاری از سوی مسئولان برای شرکت نکردن در گرامیداشت این روز تاریخی قابل توجیه نیست.

 

انتهای پیام/س