ایلام بیدار07:51 - 1394/10/06
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان:

9 دی خط بطلانی بر فتنه فتنه گران بود

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت: 9 دی خط بطلانی برفتنه فتنه گران بود.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآبدانان خبر، سرهنگ پاسدار"کرم رضا نصرالهی"فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در نشست هماهنگی برگزاری 9 دی ماه اظهار کرد: استکبار برای انتخابات سال 88 سرمایه‌گذاری زیادی انجام داد و در ادامه سیاست‌های خباثت‌آمیز خود برای ضربه‌زدن به انقلاب در قبل و بعد از این انتخابات توطئه پیچیده‌ای را طراحی کرد و از داخل و خارج کسانی را با خود همراه ساخت تا نظام اسلامی را زیر فشار قرار دهد.

وی بیان کرد: فتنه‌گران در سال 88 به دنبال براندازی اسلام بودند و با حرمت‌شکنی و هجمه به ارزش‌ها و باورهای دینی نقاب از چهره خود برداشتند.
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان بیان کرد: ملت ایران با هوشیاری و حضور مثال‌زدنی خود به صحنه آمد و با خروش با بصیرت خود در 9 دی پاسخ هتک حرمت‌های روز عاشورای فتنه‌گران را داد و خط بطلانی بر توهم توطئه آنها کشید و توطئه فتنه‎گران را خنثی و درس عبرتی به فریب‌خوردگان داخلی دادند و ثابت کردند، در مسیر انقلاب هیچ‌کس نمی‌تواند خلل ایجاد کند.
سرهنگ نصرالهی با اشاره به بیانات رهبر معظم در رابطه با 9 دی گفت: ملت با بصیرت و ولایت‌مدار ایران که به نقشه آن‌ها واقف شده بودند، در 9 دی خط بطلانی بر آن فتنه کشیدند.

 

انتهای پیام/س