ایلام بیدار19:57 - 1394/09/13
جانشین ستاد اربعین استان در گفتگو با ایلام بیدار خبر داد؛

ورود 200 هزار زائر به کشور طی امروز/ بازگشت ترافیک روان در مرز مهران

حسین کلانتری گفت: پیش بینی می شود بیشترین میزان تردد طی امروز تا 200 هزار نفر برسد.

"حسین کلانتری"، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران، در خصوص آخرین وضعیت تردد در مرز بین المللی مهران اظهار کرد: امروز شاهد بازگشت چشمگیر زائران از مرز بین المللی مهران هستیم به طوری که از شش روز گذشته تا پایان وقت پنجشنبه حدود 420 هزار زائر به کشور ورود کردند.

وی گفت: این تعداد تا این لحظه بالای 130 هزار نفر ورود پیدا کرده که پیش بینی می شود تا نیمه شب به 200 هزار نفر برسد.

این مسئول افزود: در روزهای آینده موج بازگشت ادامه خواهد داشت اگر چه بیشترین تردد مربوط به امروز خواهد بود.

جانشین ستاد اربعین استان ایلام ادامه داد: در روز گذشته نیز تعداد 190 هزار نفر زائر بازگشتی به کشور داشتیم که روز قبل از آن نیز 130 هزار زائر به کشور ورود کردند.

کلانتری بیان کرد: برای این منظور خدمات رسانی ها به زوار بازگشتی در حال انجام است و موکب ها پذیرایی و دستگاه های خدمات رسان در حال ارائه خدمات به زائران هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: سپاه با ارسال غذا به مهران از طریق بالگرد و توزیع 80 هزار غذا در بین زائران نقش مهمی را ایفا کرده و علاوه بر این هلال احمر، حج و زیارت، شرکت ابفای ایلام در بحث ارائه آب بهداشتی به زائران زحمات بسیاری را متحمل شدند.

وی به وضعیت ترافیک در مرز مهران اشاره و گفت: در حال حاضر وضعیت در مرز مهران روان و راحت است و بالای 100 دستگاه اتوبوس منتظر جابجایی زوار از پایانه مرزی تا داخل شهر مهران هستند.

 

انتهای پیام/س