ایلام بیدار07:47 - 1394/09/07
نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

میزبانی از زوار نماد وحدت مردم است/ زیرساخت های استان مناسب نیست

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: لازم است مسئولان امر بخصوص رییس جمهور محترم نسبت به زیرساخت های این استان توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ايلام بيدار مستقر در مرز مهران گفت: در سالیان اخیر استان ایلام و شهر مهران افتخار میزبانی از زوار اربعین ابااعبدالله الحسین (ع) را دارند و بحمدالله مردم با خلق حماسه ای در پذیرایی از این زوار باعث افتخار استان شدند.

وی اظهار کرد: این افتخار مردم علاوه بر اینکه نشان از لیاقت آنها در میزبانی از این چنین انسان های بزرگی بوده را باید نماد همدلی و همزبانی و نشان وحدت مردم دانست.

نماینده ولی فقیه در استان تلاش مردم در این چند روز را بی نظیر عنوان کرد و افزود: از مردم عزیز استان بخصوص مردم ایلام و مهران تقاضا دارم که این میزبانی را به اتمام برسانند و در وقت برگشت زوار که با حجم گسترده ای از این عزیزان مواجه هستیم پذیرایی خوبی از انها صورت گیرد.

خطیب جمعه ایلام در تذکری به مسئولان وضعیت زیرساختی استان را نامناسب دانست و تصریح کرد: لازم است مسئولان امر بخصوص رییس جمهور محترم  با توجه به حجم گسترده زوار اربعین در استان ایلام و مهران نسبت به زیرساخت های این استان توجه ویژه ای داشته باشند تا در سالیان آتی با مشکلاتی ازین قبیل در بحث زیرساختی مواجه نشویم.

حجت السلام لطفی  یکی از مهمترین خواسته ها از دولت را بحث تعریض جاده ایلام به مهران عنوان و گفت: با توجه به اینکه این جاده  از پهنای مناسبی برخوردار نبوده لازم است دولتمردان هرچه سریعتر فکری اساسی برای این امر بیاندیشند.

وی در پایان اظهار داشت: هچنین لازم است در خصوص راه آهن ایلام که یکی از خواسته های بحق مردم و نیز موضوع مورد توجه مقام معظم رهبری بوده اقدامات جدی تری را صورت دهند.

انتهای پیام/ی