ایلام بیدار23:12 - 1394/09/01
یادگار هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای روستای بهمن آباد:

فرهنگ بسیجی جهانی شده است

یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: الحمدالله به برکت خون شهیدان الان می بینیم که نام بسیج در کل دنیا طتین انداز شده و فرهنگ بسیجی جهانی شده است

به گزارش خبرنگار جهاد و مقاومت ايلام بيدار ، محمدتقی قاسمی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای روستای بهمن آباد گفت: مظلومیت شهیدان بسیج در جنگ بر هیچ کسی پوشیده نیست و برگزاری این چنین یادواره هایی به گسترش نام این شهیدان و فهنگ ایثار کمک زیادی می کند.

وی اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از 85 هزار شهید بسیجی تقدیدم انقلاب کردیم اما متأسفانه روی این موضوع و خیلی دیگر از واقعیات جنگ کاری نشده است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: در طول این هشت سال ما از 11 کشور دنیا اسیر و 36 کشور از اقصی نقاط کره خاکی غنیمت جنگی داشتیم اما هیچ کدام از اینها کوچکترین خللی در کار بسیج و سایر نیروها ایجاد نکرد.

قاسمی تصریح کرد: الحمدالله به برکت خون شهیدان الان می بینیم که نام بسیج در کل دنیا طتین انداز شده و فرهنگ بسیجی جهانی شده است.

همچنین حجت الاسلام الیاسی امام جمعه چوار در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و گرامیداشت هفته بسیج گفت: شهیدان نماد استکبار ستیز و مبارزهد با ظلم ملت ایران بوده که برای تحقق ارمانهای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی اظهار کرد:  مردم ایران قدردان فداکاری این عزیزان  و صبر و استقامت خانواده های آنان بوده  و فرهنگ ایثار و شهادت در میان ملت همچنان زنده است.

امام جمعه چوار با اشاره به اینکه برگزاری یادواره های شهدا نقش مهمی در خنثی کردن اهداف فرهنگی دشمنان دارد تصریح کرد: بیان ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و فضاهای معنوی شهدا به عنوان الگوهای دینی و اخلاقی و انتقال آن به نسل جوان جامعه تاثیر شگرفی در تعالی و تربیت اسلامی جوانان دارد.

در پایان این یادواره اط خانواده شهداء و ایثارگران روستای بهمن آباد با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

روستای بهمن آباد از توابع بخش چوار دارای 6 شهید مرد و دو شهید می باشد.

 

انتهای پیام/ی