ایلام بیدار13:28 - 1394/09/01
فرمانده قرارگاه ظفر در مرز مهران:

مرزها از امنیت کامل برخوردار هستند

سردار کرمی گفت: مرزهای کشور از امنیت کاملی برخوردار هستند.

 به گزارش خرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران، سردار حسن کرمی،فرمانده قرارگاه ظفر امروز(یکشنبه) در رزمایش بزرگ قرارگاه اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران گفت: در طول یکسال گذشته هماهنگی ها و نشست های متعددی برای رفع مشکلات و نواقص اعزام زائران برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین انجام شد و یگان های انتظامی، راهور و پلیس راه با هماهنگی دستگاه های خدماتی همچون شهرداری، هلال احمر، راهداری و اورژانس برای ارائه خدمات مطلوب به زائران آمادگی کامل دارند.

وی اظهار کرد: در سایه همراهی مردم و مسئولان استان ایلام بخش زیادی از زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز پذیرایی از زائران آماده شده که نشان دهنده اخلاص و همدلی میان مسئولان برای ارائه خدمت به زائران آقا علی بن الحسین(ع) است.
فرمانده قرارگاه ظفر افزود: پارسال آیین اربعین یک تمرین میدانی بود ولی امسال با پیش بینی نیازها پلیس از آمادگی کامل برای خدمات به زائران برخوردار است.
کرمی افزود: نیروی انتظامی تمامی پلیس های تخصصی خود را برای اجرای هر چه باشکوه تر برنامه های اربعین بکار گرفته و امنیت کامل نقاط مرزی را تامین و اجازه کوچکترین خلع امنیتی را نخواهد داد.
وی با تاکید بر نقش و پشتیبانی مردم را در آیین بزرگ اربعین گفت: رمز ماندگاری قیام امام حسین(ع) همین مقوله مردمی بودن آن است.
 

انتهای پیام/س