ایلام بیدار10:12 - 1394/08/27
جانشین حج و زیارت استان در گفتگو با ایلام بیدار:

ویزای اتباع خارجی در ایلام انجام نمی شود/ آدرس دقیق چهار دفتر صدور ویزا در استان

جانشین حج و زیارت استان ایلام گفت: زائران بدون تهیه ویزا در مرز تجمع نکنند.

"حسین نیک روش"، جانشین حج و زیارت استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران  اظهار کرد: کار صدور ویزا برای اتباع بیگانه شامل متولدین عراق، افغانستانی، هندی و پاکستانی در ایلام صادر نمی شود.
وی گفت: ویزای اتباع بیگانه از اختیارات سفیر است که در تهران صادر می شود.
این مسئول همچنین با اشاره به محل دقیق صدور ویزا در استان ایلام نیز افزود: در حال حاضر در چهار دفتر در سطح استان ایلام کار صدور ویزا انجام می گیرد.
جانشین حج و زیارت استان ادامه داد: یکی از این دفاتر در شهرستان مرزی مهران، میدان امام راحل، بلوار بسیج بعد از مسجد جامع، دفتر معین زائر مهران مستقر شده است.
نیک روش بیان کرد: در شهر ایلام نیز مردم می توانند به آدرس دقیق در خیابان های فردوسی، خیابان نواب صفوی(یزدانی سابق)، روبه روی حسینی حائری، دفتر توحید و نیز پنج راه جهاد، دفتر الغدیر و خیابان اشرفی اصفهانی، خیابان شهید دستغیب، دفتر اهل بیت نسبت به تهیه ویزا اقدام نمایند.
وی ضمن توصیه به زوار گفت: قبل از ورود به مهران حتما ویزا دریافت کننند تا معطلی نداشته باشند و بدون ویزا در مرز تجمع نکنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به شلوغی مرز در روزهای آتی ممکن است دریافت ویزا با تأخیر انجام بگیرد اما دریافت ویزا از 24 تا 48 ساعت است که در صورت ازدحام ممکن است افزایش یابد.

 

انتهای پیام/س