ایلام بیدار11:43 - 1394/08/25
مدیر حج و زیارت استان خبر داد/

صدور بيش از 150 ویزای گروهی در ايلام

مدیرکل حج و زیارت استان ایلام گفت: تاكنون بيش از 150ویزای گروهی در استان ايلام صادر و به متقاضيان تحويل داده شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآوای مهران، غلامرضا ممیز، مدیرکل حج و زیارت استان ایلام گفت: ليست زائران براي صدور ويزا به صورت گروهي از شهرهاي استان جمع آوري و در كنسولگري عراق در مركز استان كمتر از 24 ساعت صادر مي شود.

وي اظهار كرد: زائران باید توجه داشته باشند که حتما در ابتدا در سامانه سماح ثبت نام کنند و از این اطلاعات پرینت بگیرند که اطلاعات نیز طی مانیفست پنج تا ده نفر به کنسولگری ارسال می‌شود.
مدیرکل حج و زیارت استان ایلام تصريح كرد:یک دفتر زیارتی نیز در شهر مهران به آدرس دفتر زیارتی معین زائر واقع در میدان امام خمینی (ره) در بلوار جانبازان قرار دارد كه زائران با تحويل مداركشان به اين دفتر شامل يك قطعه عكس ، كپي شناسنامه ، فرم كد رهگيري سامانه سماح و مبلغ 30 دلار ميتوانند ظرف 24 ساعت ويزا ي خود را دريافت كنند.
مميز خاطرنشان كرد: دفتر زیارتی معین زائر مهران زائران را در يك ليست گروهي تنظيم و آن را به كنسولگري عراق در مركز استان تحويل و ويزا آماده مي شود.
وي با تاكيد بر اينكه زائران بايد پاسپورت و ويزا براي خروج از مرز داشته باشند گفت: زائراني كه قصد خروج از مرز دارند بايد ويزا و پاسپورت همراه داشته باشند تا در مرز سرگردان نشوند.

 

انتهای پیام/س