ایلام بیدار21:17 - 1394/08/24
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

شهید طهماسبی از هیچ تلاشی برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی دریغ نکرد

سردار شهید صارم طهماسبی یکی از بزرگمردان و دلاورانی است که تمام عمر بابرکتش را در راه حفظ آرمان های انقلاب اسلامی ایران صرف کرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام پویا، "محسن رضایی"، دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام به مناسبت مراسم بزرگداشت سردار شهید صارم طهماسبی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس استان ایلام پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس جزو پر افتخارترین مردم ایران اسلامی بودند. استان ایلام شیرزنان و شیرمردان زیادی را در دامن خویش پرورش داده است که شجاعت و دلاوری آنان زبانزد خاص و عام است.

این پیام می افزاید: سردار شهید صارم طهماسبی یکی از بزرگمردان و دلاورانی است که با اخلاص، ایمان و روحیه ایثار و شهادت طلبی تمام عمر بابرکتش را در راه حفظ آرمان های انقلاب اسلامی ایران صرف کرد و از هیچگونه تلاشی برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران دریغ ننمود.

اینجانب، شهادت این سردار دلیر سپاه اسلام را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، مردم استان ایلام و شهرستان آبدانان، همرزمان و خانواده مکرمشان و همه دوستداران شهدا و ایثارگران تبریک و تسلیت عرض می کنم و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند متعال خواستارم.

در پایان این پیام امده است: امید است رسانه های دیداری و شنیداری در معرفی این اسوه صبر و استقامت تلاش وافر داشته باشند.

 

انتهای پیام/س