ایلام بیدار20:58 - 1394/08/24
احداث پارک سوار برای تسهیل تردد زائران/

پارکينگ 60 هکتاری مهران برای اربعين آماده است

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ايلام با اعلام اينکه پارکينگ 60هکتاري مهران براي اربعين آماده است از اجراي طرح پروژه روشنايي و قطعه بندي پارکينگ بزرگ مهران خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"نورا...خادم" گفت: طرح تکميل پروژه پارکينگ بزرگ مهران و تجهيز به سيستم روشنايي، آبرساني و همچنين قطعه بندي آن در دستور کار قرار گرفته است.

وي افزود: پارکينگ بزرگ شهر مهران واقع در ابتداي کمربندي مسير دهلران که کار زير سازي آن به اتمام رسيده در صدد راه اندازي سيستم روشنايي و آبرساني و همچنين قطعه بندي آن هستيم.

سرهنگ خادم با اشاره به اينکه شهرداري مهران با همکاري شهرداري منطقه 5 تهران مسئوليت تجهيز کردن پارکينگ را بر عهده گرفته اند، افزود: تمام تلاش پليس براي تسهيل در تردد زائران و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) در استان ايلام و خصوصا شهر مرزي مهران است.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ايلام با اشاره به قطعه بندي پارکينگ بزرگ مهران، تصريح کرد:پارکينگ 60 هکتاري به 5 قطعه بزرگ تقسيم و به وسيله تجهيزات مورد نياز قطعه بندي مي شود.

وي بيان داشت: قسمت انتهايي از پارکينگ بزرگ را نيز پارک سوار احداث شده که زائران بتوانند به سهولت با وسايل نقليه اي که پيش بيني شده تا پايانه مرزي اعزام شوند.

سرهنگ خادم در پايان به زائران توصيه کرد : از پارک خودرو در معابر شهر مهران جدا خودداري و همچنين به هيچ وجه از وسايل نقليه باري و وانت بار ها و همچنين موتور سيکلت جهت تردد تا پايانه مرزي استفاده نکنند.

 

انتهای پیام/س