ایلام بیدار13:10 - 1394/08/24
در ورودی های منتهی به شهر صورت می گیرد/

استقرار اکیپ های هدایت زائران اربعین در ایلام

معاون فرماندار ایلام از استقرار اکیپ های هدایت زائران اربعین در ورودی های شهر ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار ، "احسان اکبری"، معاون امورعمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ایلام از آمادگی کامل این شهرستان برای استقبال و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد .

وی گفت: زیر ساخت های لازم برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی فراهم است و آماده خدمات رسانی به زائران اربعین هستیم.

وی اظهار کرد: با توجه به استقبال پرشور و باشکوه مردم ایلام در پذیرایی از زائران اربعین سال گذشته، امسال هم مردم برای مشارکت در خدمات رسانی به شرکت کنندگان در همایش پیاده روی عظیم اربعین دارند.

معاون فرماندار ایلام با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت های شهرستان و بسیج امکانات برای پذیرایی از زائرین حرم اباعبدالله الحسین(ع) گفت: با همکاری و تلاش دستگاه های اجرایی و از همه مهمتر حضور خودجوش مردم، امسال در ارائه خدمات به زائران بهتر از سال گذشته خواهیم بود. 
اکبری یادآور شد: تدابیر لازم برای اسکان احتمالی زائران در این شهرستان اندیشیده شده و برای این موضوع از ظرفیت های دستگاه های اجرایی استفاده می کنیم.

وی همچنین در خصوص اجباری بودن ویزا برای تردد از مرز مهران گفت: زائران برای سهولت در تردد باید مدارک مورد نیاز از جمله گذرنامه و ویزای معتبر عراق را همراه داشته باشند تا بدون مشکل از مرز خارج شوند.

اکبری از استقرار اکیپ های هدایت و راهنمایی زائران اربعین در ورودی های شهر ایلام خبر داد و افزود: دستگاه ها و نهادهای اجرایی که برای آنها در این نشست ها وظایفی در نظر گرفته شده به تعهدات خود پایبند باشند و بکوشند تا بهترین خدمات رسانی را انجام دهند.

وی همایش بزرگ اربعین حسینی را نشانه اقتدار و عزت مسلمین اعلام کرد و گفت: باید بکوشیم تا با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب، امسال خدمات رسانی بهتر و بیشتری به زوار عتبات عالیات چه بعد و چه قبل از ایام اربعین داشته باشیم.

 

انتهای پیام/س