ایلام بیدار07:38 - 1394/08/20
با ساخت پارکینگ‌های خودرویی/

گره ترافيکی مهران در ایام اربعین رفع مي شود

فرماندار مهران گفت: با راه‌اندازی پارکینگ هاي در ورودی و داخل شهر مهران گره هاي ترافيكي خودرويي اربعين مرتفع خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآوای مهران، مراد ناصري، فرماندار مهران گفت: با فراهم كردن پاركينگ 60 هكتاري در ورودي شهر و پاركينگ هاي شخصي در داخل شهر زائران، مي توانند خودروهای شخصی خود را در اين نقاط كه داراي امنيت است پارك كنند.

وي ادامه داد: پيش بيني مي شود پاركينگ ورودي شهر مهران ظرفيت پذيرش بيش از 30 هزار خودرو داشته باشد ضمن اينكه ساير پاركينگ هاي داخل شهر ظرفيت بالايي براي پارك خودرو دارند.
فرماندار مهران افزود:با توجه به ورود حجم زيادي از خودروهاي زائران به مرز مهران پارک متفرقه خودرو زائران در سطح شهر و اطراف شهر مهران يكي از معضلات سال گذشته بود كه با ايجاد پاركينگ، امنيت مربوط به خودروهاي زائران برقرار خواهد شد.
ناصري در زمينه اقدامات انجام شده در خصوص رفع مشكلات زائران اربعين نيز گفت: یکی از مشکلات پارسال کمبود گیت های پایانه مرزی مهران بود که خوشبختانه امسال از 18 گیت به 96 گیت شامل 65 گیت ثابت و 32 گیت سیار افزایش یافته است.
وي افزود: یکی دیگر از مشکلات سال گذشته کمبود آب شرب و آبرسانی سیار به وسیله 36 تانکر بود که امسال با احداث 19 کیلومتر خط آبرسانی از 2 حلقه چاه آب شرب پایانه مرزی تامین شده است.

 

انتهای پیام/س