ایلام بیدار08:13 - 1394/08/10
مسئول بسیج سازندگی استان در گفتگو با ایلام بیدار خبر د داد؛

نفت رسانی به منازل سیل زده ایلامی/ ایجاد محل اسکان موقت برای سیل زدگان

مسئول بسیج سازندگی استان از ادامه امدادرسانی ها به مناطق سیل زده ایلام خبر داد.

"منصور ملک حسینی"، رئیس بسیج سازندگی استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعیایلام بیداراز کمک های ویژه به سیل زدگان ایلامی توسط این سازمان خبر داد.

وی گفت: سازمان بسیج سازندگی استان ایلام و سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام از همان لحظه های آغازین وقوع سیل اقدام به خدمات رسانی های گسترده به مناطق سیل زده و درگیر با آن کردند.

این مسئول اظهار کرد: در این زمینه بسته های مورد نیاز آب اشامیدنی به همراه نان در اختیار مردم سیل زده ایلام قرار گرفته است.

رئیس بسیج سازندگی ایلام افزود: علاوه بر این بسیج سازندگی اقدام به تهیه و پخت غذا و توزیع ان در بین مردم این مناطق نموده است.

ملک حسینی ادامه داد: سپاه و بسیج با تشکیل گروه های جهادی اقدام به تخلیه سیلاب در منازل مردم کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی بیان کرد: در جهت پاکسازی معابر و خیابان های شهر ایلام راهسازی و مهندسی سپاه نیز پیشگام بوده و با حضور فعال پرسنل امدادرسانی و کادر سپاه اقدام به این مهم نموده است.

این مسئول اضافه کرد: محلی برای اسکان موقت آسیب دیدگان منازل در محل سالن شهید غیوری ایلام در نظر گرفته شده که آماده استفاده های لازم است.

رئیس بسیج سازندگی استان ایلام عنوان کرد: انواع اقلام امدادی از قبیل بیل خریداری و در اختیار امدادگران برای کمک به مردم قرار گرفته است.

ملک حسینی خاطرنشان کرد: امدادرسانی ها به مناطق حاشیه شهر که بیشتر درگیر سیل هستند در دستور کار قرار دارد.

وی از نفت رسانی به منازل سیل زدگان ایلامی خبر داد و گفت: خدمات رسانی ها به مردم کماکان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/س