ایلام بیدار07:26 - 1394/08/04
فرماندار سیروان اعلام کرد:

ایجاد محل اسکان زائران اربعین در سه راهی کارزان

فرماندار سیروان از استقرار محل اسکان زائران اربعین در سه راهی کارزان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "مراد یگانه"، فرماندار سیروان در جلسه ستاد اربعین شهرستان، اربعین را جدال نمایش قدرت جهان به ویژه قدرت نمایی تشیع دانست و افزود: با وجود گروهک تروریستی داعش در منطقه، اجتماع عظیم اربعین می تواند ضربه محکمی بر پیکر آنها باشد.

فرماندار سیروان عنوان کرد: پذیرایی از زائرین عتبات عالیات افتخار بزرگی است که نصیب مردم ایلام شده و این نیز برکات زیادی را برای استان ایلام به دنبال داشته است. وی ادامه داد: سال گذشته مردم استان در پذیرایی از زوار امام حسین (ع) حماسه آفریدند و در این کار بزرگ سربلند بیرون آمدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: از آنجایکه شهرستان سیروان نیز در مسیر زوار قرار گرفته، ضروری است در بحث اسکان و پذیرایی از آنها تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم خدماتی در شان زائرین امام حسین (ع) ارائه نماییم.

یگانه با اشاره به بحث برقراری امنیت زوار، افزود: هرچند در بحث امنیت زائرین مشکلی وجود ندارد ولی نیروی های انتظامی و امنیتی باید تدابیر لازم را بیاندیشند و همچنین گشت های ویژه در مسیر تردد زوار مستقر شوند تا سلامت زائرین حفظ شود.

فرماندار سیروان از استقرار محل اسکان و ایستگاه صلواتی در سه راهی کارزان خبر داد و اظهار داشت: در بحث خدمات رسانی به زائرین بایستی از پتانسیل و ظرفیت خیرین و مردم استفاده کرد و به صورت حجمی در همان منطقه به خدمات رسانی مشغول شد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته های 8 گانه ستاد ساماندهی زوار اربعین حسینی(ع) در شهرستان تشکیل و تمام ظرفیت شهرستان برای امر مهم خدمات رسانی به کار گرفته می شود.

یگانه ساماندهی زوار را یک کار گروهی و جمعی دانست و بیان کرد: همگی باید تلاش کنیم که شأن و آبروی نظام حفظ شود. وی همچنین با تاکید بر تعامل، همکاری صمیمانه و دلسوزانه، خواستار کنار گذاشتن منیت ها و در پیش گرفتن وحدت رویه شد و همه باید با خلوص نیت و به عنوان خادمین زائرین امام حسین(ع) به این عرصه ورود کنیم.

 

انتهای پیام/س