ایلام بیدار06:56 - 1394/07/28
امکانات ورزشی چرداول در حد صفر است؛

گلایه مسئولان چرداول از بی توجهی به ورزش شهرستان

امام جمعه و فرماندار شهرستان چرداول از عدم توجه مسئولان استان ایلام به ورزش این شهرستان گلایه مند هستند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیار زاگرس، حجت الاسلام والمسلمین "احمد امرائی"، امام جمعه شهرستان چرداول گفت: وضع سالنهای ورزشی که در شهرستان وجود دارند خوب نیست واز لحاظ وسایل سرمایشی وگرمایشی در حد پائینی می باشند.

وی اظهار داشت: شهرستان چرداول دومین شهرستان پرجمعیت استان ایلام می باشد اما از لحاظ امکانات ورزشی در حد صفر می باشد.

امام جمعه شهرستان چرداول گفت:نبود سالن نامناسب،وسایل ورزشی کهنه وقدیمی،کرایه وشهریه سنگین ظلم بزرگی در حق جوانان ونوجوانان این دیار وشهرستان است وباید مسئولان فردای قیامت پاسخگو باشند.

امرائی تصریح کرد: باتوجه ظرفیتها و پتانسیل جوانان چرداولی در ورزش،لزوم حمایت و کمک جدی به ورزشکاران از جانب مسئولان استان ایلام جدی به نظر می رسد و این کمکها باید ادامه داشته باشد ومقطعی نباشد.

 

"پرویز کولانی "فرماندار شهرستان چرداول در رابطه با عدم توجه مسوولان ورزش استان ایلام به شهرستان چرداول گفت:همانگونه که همگان شاهد هستند فعالیتهای دولت تدبیر و امید نسبت به دولتهای دیگر قابل قیاس نیست وبا وجود مشکلات ورزشی دراین شهرستان خواستار همکاری و مساعدتهای لازم مسئولان استان ایلام به شهرستان برای رفع مشکلات ورزشی می باشیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم مسئولان ورزش استان پیشبرد اهداف ورزش در این شهرستان را در اولویت برنامه های خود قرار دهند تا در آینده شاهد رشد و شکوفایی  مجددورزش این منطقه و قهرمانی ورزشکاران این دیار در تورنمنت های بین المللی و داخلی در تمامی رشته های ورزشی باشیم.

وی از عدم توجه مسئولان ورزش استان ایلام به ورزش شهرستان چرداول گلایه وتصریح کرد:فعالیتها وزیر ساختهای ورزشی این شهرستان ضعیف می باشد وچند سالن در شهرستان وجود دارند که هرکدام دارای مشکلاتی هستند و حل این مشکل نیازمند توجه بیشتر مسئولان ورزش استان به این شهرستان است.

 

انتهای پیام/س