ایلام بیدار09:58 - 1394/07/23
جامعه اسلامی دانشگاه ایلام خطاب به خانه ملت/

محافظه کاری جای انقلابی بودن را گرفت/ با خيالبافی كشور را به لبه پرتگاه نكشانيد!

انتظاری که از نمايندگان مردم ايلام مي رفت اینکه در كنار سهل انديشي دولت، نفوذ دشمن در برجام را ببينند و بر مسدود كردن آن با تدبير هاي لازم راه كار صحيحي را ارائه دهند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، "جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام" با صدور بیانیه ای عملکرد نمایندگان مجلس در تصویب برجام و بازگذاشتن راه نفوذ دشمن به کشور را از این طریق محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: با افسوس كه معتمدين راي ملت، عزت ملت را نيك نديدند، گويا در جدال بين سازش و روحيه انقلابي ملت، محافظه كاري جاي انقلابي بودن را گرفت، ديپلمات بودن افضل از انقلابي بودن شد و اينك مائيم و چشماني كه سؤالهاي مان را در آبگينه‌ي آن مي توان  به تماشا نشست.

اي كاش مي توانستيم از نمايندگان بپرسيم چه شد و چه گذشت كه چنين برجامي، فرجام ما شد؟ چرا با وجود تلاش جريان هاي اصيل انقلابي و مردمي، سرنوشت ما در مجلس این چنین رقم خورد؟ مجلسی كه صندلي هايش روزي كنگره دلير مرداني حسيني چون شهيد آيت ها و شهيد ديالمه ها بود اكنون صداي خروش غيرت و عزت ملت را نچندان در آن مي توان ديد و شنيد.

این بیاینه می افزاید: اين است تعهد و عزت انقلابي شما! چه شد كه دسته اي از ما راي مان را به حراست از جايگاه مان فروختيم؟ آري ما يعني نمايندگان ما ! مگر نه اينكه صداي ملت را بايد در بهارستان شنيد؟!

۱-جايگاهي را كه آقايان به اصطلاح مسئول مي گويند كه براي اين ملت در پس معامله و سازش با اسم مذاكره براي ايران در جامعه اي جهاني شان يافته اند؛ آيا نمي دانند كه سبب آن تسليم نشدن اين ملت انقلابي و جوانان دلسوز نظامي و فرهنگي و علمي انقلاب بوده اند كه ابر قدرت هاي جهان را به پاي ميز مذاكره نشاندند؟ آيا همان گونه كه چشم از عزت ملت بسته اند گوش هم از نواي مسيحاي رهبري دريغ كرده اند؟ كه شيطان بزرگ را حلال مشكلات معرفي مي كنند و در اين ميان هر صداي مخالفي را با تهمت و توهين و بي سواد بودن و تعامل ستيز داشتن و امثال ذالك به باد تحقير و استهزاء مي گيرند، بد نيست بدانند كه ما راه را گم نكرده ايم و اين روند را همان مي دانيم كه خداوند در قرآن كريم فرمود: « وَ إِذا قيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ(۱۱)أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَ لکِنْ لا يَشْعُرُونَ۱۲» چون به آنها گفته می شود در زمین فساد و تباهى نكنید گویند تنها ما مصلحیم (۱۱) بدانید كه آنها خودشان فساد كارانند ولى نمى‏فهمند (۱۲)

۲- درفضايي كه مسئولان، سرابي از اوضاع پسا تحريم به ملت نشان مي دهند و ضعف مديريت خود را به دوش تحريم مي اندازند آيا با خود فكر نمي كنند كه چگونه مي شود با بدهكارترين اقتصاد دنيا اقتصاد كشور را آباد كنند و با اقتصاد فروپاشيده ترين اقتصاد دنيا كه در حال نابودي است مي شود اقتصاد بلبشوي ايران را سرو سامان داد؟ آيا بهتر نيست به جاي خيال بافي اقتصادي و خوراندن آن به مردم واقعيت ها را ببينيد و با اين خيالبافي كشور را به لبه پرتگاه نكشانيد؟

۳-از نمايندگان مجلس بخصوص نمايندگان مردم استان ايلام انتظار مي رفت در كنار سهل انديشي دولت، چشم نافذشان، نفوذ دشمن در برجام را ببينند و علاوه بر مسدود كردن آن با تدبير هاي لازم راه كار صحيحي را ارائه دهند و بدين ترتيب حق ملت را اعاده نمايند و عزت ملي را در كنگره اختياراتي كه نمايندگان مردم دارند حراست و نگهباني كنند۰باشد كه ان شاء لله در كنف هدايت الهي و ولايت مولا و مقتدايمان حضرت بقيه لله الاعظم (روحي و ارواحنا لتراب مقدمه الفداه) و رهبري رهبر و آقايمان امام خامنه اي (دامه ظله العالي) به نهايت سعادت وبهروزي در ظهور مولايمان برسيم.

 

انتهای پیام/س