ایلام بیدار08:46 - 1394/07/07
بیاینه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام/

حادثه "منا" نتیجه حکومت شاهنشاهی آل سعود است

رژیم سعودی بداند چه بخواهد چه نخواهد چهره ی معاویه گونه اش کنار رفته و چهره یزیدی کریه ش برملا شده و دیگر وجه ای دربین مسلمانان ندارد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازایلام رصد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان ایلام در پی حادثه منا و کشته شدن شمار زیادی از حجاج به ویژه حجاج ایرانی بیاینه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر حادثه ای رخ داد و دل مسلمانان جهان را ازرد، بار دیگر آل سعود و یک آبروریزی دیگر که حتی ازقبول مسئولیت آن سر باز می زنند و به هر دری می زنند و به مانند کودکان بی تجربه بهانه های مضحک می آورند که از خود گناه رنج آورتر است.

رژیم سعودی بداند چه بخواهد چه نخواهد چهره ی معاویه گونه اش کنار رفته و چهره یزیدی کریه ش برملا شده و دیگر وجه ای دربین مسلمانان ندارد.

در این بیاینه آمده است: اگر نمیدانند شاهزادگان بی کفایت سعودی بدانند حکومت با کفر باقی بماند ولی با ظلم نمی ماند البته دست و پا زدن های اضافی هم نتیجه ای نخواهد داد، چرا که چنین افتضاحاتی که از رقابت شاهزاده های سعودی برای کسب قدرت بر می خیزد نتیجه ی حکومت شاهنشاهی است که جز با برچیدن این حکومت نحس پایانی نخواهد داشت.

البته حوادث چند ماهه ی اخیر هیج جای شکی نمی گذارد که این رژیم دیگر کفایتی برای اداره امور حج ندارد و مسلمانان جهان باید خودشان از این پس به فکر اجرای این مهم باشند.

در پیایان این بیاینه آمده است: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام، خود را هم درد خانواده های داغدار می داند و برای بازماندگان از خداوند صبر جمیل خواستار است.

 

انتهای پیام/س