ایلام بیدار08:50 - 1394/07/04
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با ایلام بیدار:

سران آل سعود باید در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند/ حادثه "منا" عمدی است

"عمران علی محمدی" گفت: شمارش معکوس برای نابودی رژیم آل سعود آغاز شده است.

"عمران علیمحمدی"، نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر رابطه با حادثه کشتار حاجیان در منا اظهار کرد: حکومت فاسد و غاصب آل سعود لیاقت اداره حریمن شریفین را ندارد و از این رو حرمین شریفین باید توسط کشورهای اسلامی اداره شود.

این نماینده مجلس افزود: حکومت آل سعود قاتل صد درصدی حاجیان در منا می باشد و جامعه اسلامی باید علیه این جنایت غمبار و مصیبت بار اعلام موضع نماید.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: به خاطر یک شاهزاده کثیف که دستش در ریختن خون مسلمانان یمن و عراق آغشته است، مسیرهای زائرین خانه خدا بسته می شود و موجب این حادثه مصیبت بار می شود.

علیمحمدی بیان کرد: عزاردار بودن جهان اسلام به خاطر جنایتی است که آل سعود مرتکب شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس خاطرنشان کرد: پس از این فاجعه دولت ظالم عربستان نیز از ارائه کمک رسانی لازم و سریع به حاجیان سر باز می دهد که این خود باعث اضافه شدن آمار شهدا در این حادثه شد.

وی عنوان کرد: بی شک این یک حادثه عمدی است چرا که در طول کمتر از 10 روز دو مورد اتفاق مصیبت بار برای حاجیان در مکه اتفاق افتاده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سران آل سعود باید در محاکم بین المللی مورد مؤاخده و محاکمه قرار گیرند، گفت: دولت در اعزام زائر به عربستان باید تجدید نظر کند.

 

انتهای پیام/س