ایلام بیدار09:48 - 1394/06/31
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام

دفاع مقدس یاد آور غیرت مردان و شیر زنان ایران اسلامی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، با صدور بیانیه ای یاد و خاطره شهداو ایثارگران و هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار دفاع و امنیتایلام بیدار، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، با صدور بیانیه ای  یاد و خاطره شهداو ایثارگران و  هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: هفته دفاع مقدس، یادآور پایداری مردان نستوهی است که با اتکاء الهی و پشتوانه زعامت پیامبر گونه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین ملّتی بزرگ، نام خود را بر تارک هستی به ثبت رسانید .

هشت سال جنگ تحمیلی با دشمنانی که تمام جهد خود را صرف آن نمود تا بتواند مردم خستگـی ناپذیر را به زانو درآورده و بر خیال خام خود آنها را وادار به تسلیم کند ، اما حسرت این اندیشه پلید برای همیشه بر سینه آلوده به زنگار کینه و پلیدی شان نشست .

دوران دفاع مقدس یاد آور غیوری مردان و شیر زنان ایران اسلامی است که با تربیت فرزندانی از جنس حماسه و ایثار در راه اعتلای آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده و آرامش ، امنیت ، سربلندی ، پیشرفت و سر افرازی را برای جامعه امروز به ارمغان بگذارند .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن نکوداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک این ایام از امت شهید پرور و ولایت مدار استان ایلام دعوت به عمل می آورد در آیین های گرامیداشت این هفته ارزشمند حضوری با بصیرت و آگاهانه داشته باشند.

انتهای پیام/ی