ایلام بیدار12:06 - 1394/06/25
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام خبر داد/

آمادگی کامل صداوسیما ایلام برای پوشش اربعین حسینی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: سیمای مرکز ایلام همگام با سایر نهادها تمام ظرفیت خود را برای پوشش رویداد فرهنگی ـ مذهبی اربعین حسینی امسال به کار می‌گیرد.

به گزارشایلام بیدار،علیرضا شیروی صبح امروز در اولین جلسه قرارگاه رسانه‌ای اربعین در صدا و سیمای مرکز ایلام اظهار داشت: استفاده از همه ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز ایلام برای پوشش حماسه بزرگ اربعین 94 ضرورت دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام ضمن تشریح دستور کار جلسه اهمیت و پوشش مطلوب این رویداد بزرگ فرهنگی یادآوری و بر برنامه‌ریزی منسجم حوزه‌های مختلف صدا، سیما ، خبر، فنی و واحدهای پشتیبانی تاکید کرد.

وی با تقدیر از مردم استان ایلام در اربعین سال گذشته ادامه داد: باید امسال نیز همچون سال گذشته از تمام ظرفیت‌های استان برای استقبال ، اسکان و پذیرایی از زائران کربلای معلی استفاده کرد.

شیروی با اشاره به نقش صدا و سیما در پوشش این حماسه بزرگ تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز ایلام نیز همگام با سایر نهادها تمام ظرفیت خود را برای پوشش رویداد فرهنگی ـ مذهبی  اربعین حسینی امسال به کار می‌گیرد.

وی افزود: باید از هم‌اکنون با کار رسانه‌ای ظرفیت‌های مهران و زیرساخت‌های آماده شده در این شهرستان رسانه‌ای شود.

برنامه‌ریزی و تقسیم کار حوزه‌های برنامه‌ساز به ویژه صدا، سیما و خبر با ارائه طرح‌های کاربردی برای پوشش مراسم اربعین ، بازدید مدیرکل و معاونین مربوطه از شهرستان مهران و راه‌اندازی استودیوی تلویزیونی و رادیویی، مستندسازی از فعالیت دستگاه‌های مرتبط با مراسم اربعین از سوی معاونت خبر مرکز و ... از مباحث طرح شده این نشست بود.

همچنین معرفی عوامل برنامه‌ساز با ارائه طرح مناسب و عملیاتی از سوی معاونت سیمای مرکز، هماهنگی با شبکه‌های سراسری بر اساس زمان‌بندی مشخص برای ارتباط زنده و موثر در ایام اربعین، تولید گزارش از ظرفیت و زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران در معاونت خبر مرکز، همچنین اعلام نیازمندی‌های معاونت‌های برنامه‌ساز در ایام اربعین و مشخص شدن اقدامات اولیه و نیازهای فنی برای ارتباط زنده در آن ایام از سوی معاونت فنی مرکز از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در اولین جلسه قرارگاه رسانه‌ای اربعین در صدا و سیمای مرکز ایلام بود.

 

انتهای پیام/ش