ایلام بیدار08:00 - 1394/06/19
در ایلام/

طرح طلایه داران معروف اجرا می شود

فرمانده سپاه ناحیه ایلام از تشکیل ستاد طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در ایلام خبر داد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازایلام پویا، "قدرت اله کریمیان"، فرمانده سپاه ناحیه ایلام در جلسه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر گفت: قانون حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منكر بعد از مدت ها، بالاخره تصويب و اجرايي شد.

کریمیان اظهار کرد: تصویب این قانون جهت اجرای اوامر الهی است و با تصویب این قانون روح تازه ای در کالبد آمران به معروف و ناهیان از منکر دمیده شد.

وی افزود: جهت قانونی دادن به کارها از حسنات تصویب این قانون است.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام عنوان کرد: با اجرای طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر گروه های تازه ای از مردم برای اجرای این فریضه سازماندهی خواهند شد.

کریمیان تصریح کرد: باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از بزرگترین فرائض الهی احیا شود و در جامعه تسری پیدا کند، چرا که با اجرای این فریضه امنیت اجتماعی افزایش خواهد یافت.

وی اجرای این فریضه مهم را وظیفه آحاد مردم جامعه دانست و تاکید کرد: بر طبق آیات فراوان و از جمله آیه 104 سوره مبارکه آل عمران، امر به معروف و نهی از منکر رستگاری را برای افراد جامعه به ارمغان خواهد آورد.

این مسئول خاطر نشان کرد: اصل امر به معروف و نهي از منكر یک وظيفه مردمي است و ستاد حمايت از اين فريضه را برعهده دارد.

کریمیان ابراز کرد: امر به معروف و نهی از منکر تکلیف الهی هستند و به عنوان فروع دین مبین اسلام، تاکید زیادی بر انجام آنها شده است و باید همگان در حوزه تذکر لسانی تلاش کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایلام تصریح کرد: با اجرای معروفات در جامعه منکرات به خودی خود از بیین خواهند رفت، لذا باید بیشتر امر به معروف را در دستور کار قرار داد.

وی در پایان از تذکر لسانی به عنوان راهبرد اصلی در موضوع امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد.

انتهای پیام/س