ایلام بیدار07:27 - 1394/06/19
فرمانده کل ناجا:

زائران از ارائه گذرنامه های جمعی خودداری کنند

فرمانده کل ناجا گفت: زائران مدارك و اسناد خود را برای سفر به كربلا به همراه داشته باشند.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازآوای مهران، سردار "حسين اشتري"، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی اظهار کرد: زائران ابا عبدالله الحسين (ع) اسناد مسافرتي خود را به همراه داشته باشند و فعلا سندي كه مورد اعتبار در عراق و مرزهاي ما هست گذرنامه است.

وي اظهار كرد:زائران بايد گذرنامه هايي كه معتبر هست همراه خودشان داشته باشند و به مطالبي كه از طرف پليس اعلام مي شود توجه داشته باشند كه سفري خيلي خوب و با آرامش داشته باشند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به راهكار پليس در تسهيل تردد زائران نيز گفت:خلاء هايي در مرز داشتيم به علت اينكه به صورت عادي جوابگوي زائران هست اما اگر اربعين حجم بالاي زائران داشته باشيم كمبودهايي داشتيم كه با پيش بيني هاي صورت گرفتهكمبود و  خلاء ها رفع مي شود .
سردار اشتري ادامه داد:در حوزه انتظامي و خدمات رساني شاهد ارتقاء خدمات هستيم تا زائران محترم با سهولت بيشتر از مرز خارج شوند و به مرزها برگردند.
وي تاكيد كرد : افزايش گيت ها از 18 به 96 گيت و افزايش پنج برابري آنها باعث سرعت كار ما خواهد شد.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصريح كرد:اقدام ديگر، اقدام پليس راه است كه از مبدا تا مقصد زائران چه با با وسيله عمومي و يا شخصي از آنها حمايت و تذكراتي نيز خواهيم داشت و اميدواريم زائران در بين راه با پليس همكاري لازم داشته باشند.

 

انتهای پیام/س