ایلام بیدار07:29 - 1394/06/19
توسط قرارگاه جهادی امام رضا(ع)صورت می گیرد:

اجرای 170 پروژه عمرانی در شهرستان دهلران

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در ایلام از اجرای 170 پروژه عمرانی در دهلران تا پایان شهریور ماه خبرداد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازنسیم دهلران، حسین صداقت- مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان ایلام- در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: طبق شناسایی انجام شده، وضع محرومیت منطقه از لحاظ عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و… تصمیم بر آن شد تا دانشجویان جهادگر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) این محرومیت را از خودشان بدانند و با وجود مسیری طولانی در خود احساس وظیفه کرده و وارد منطقه شوند.

وی افزود: یکی از برکات اردوهای طرح هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی، خدمت‌رسانی به مردم و مناطق محروم است که میلیون‌ها نفر از این خدمت بسیج سازندگی به صورت مستقیم بهره‌مند می شوند.
مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان ایلام تصریح کرد: این قرارگاه در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و محرومیت زدایی در مناطق محروم کشور با اعزام نیروهای جهادگر به این مناطق در حال خدمت رسانی می باشد.
وی با اشاره به اینکه محور فعالیت این قرارگاه در حوزه عمرانی می باشد، گفت: فعالیت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان ایلام از اوایل مرداد آغاز و تا پایان شهریور ماه در شهرستان های دهلران، ایلام، مهران، ملکشاهی و هلیلان ادامه خواهد داشت.
صداقت با بیان اینکه تمام مصالح مورد نیاز جهت کارهای عمرانی از طرف قرارگاه مرکزی امام رضا(ع) تأمین و در اختیار گروهای جهادی قرار می گیرد، خاطر نشان کرد: تعداد 170 منزل روستایی و شهری در سطح شهرستان دهلران را در دستور کار خود داریم که به فضل الهی تاکنون شاهد پیشرفت  70 درصدی در این پروژه ها هستیم.
وی تصریح کرد: 20 نفر از  نیروهای جهادگر قرارگاه از دانشجویان دانشگاه های تهران و با همکاری واحدهای بسیج دانشجویی دانشگاه های ایلام، در سطح شهرستان دهلران مشغول خدمت رسانی هستند.
مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان ایلام با قدردانی از پیگیری مستمر و همکاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران، عنوان کرد: هدف قرارگاه جهادی امام رضا(ع) از حضور در غرب کشور به ویژه استان ایلام، نگاهی به بخش های جنگ زده که بعد از جنگ تاکنون به این مناطق کمتر توجهی صورت گرفته است.  

وی به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با گروه ها جهادی پرداخت و اظهار کرد: طبق فرمایش حضرت آقا، گروه های جهادی می بایست نیرو سازی برای اسلام و ولایت و همچنین کاشتن بذر محبت انقلاب در دل های مردم مناطق جنگ زده را سرلوحه کار خود قرار دهند.
صداقت خاطر نشان کرد: مردم شهرستان دهلران که علی رغم تمامی مشکلات اقتصادی، گرمای بالای هوا و بیکاری و همچنین هزینه هایی که دشمن در مناطق مرزی برای ضربه زدن به نظام می کند همچنان پای انقلاب و آرمان های شهدا و امام رحل ایستاده اند، شایسته خدمت رسانی و توجه ویژه مسئولین هستند.

 

انتهای پیام/س