ایلام بیدار08:06 - 1394/06/18
راهکار استفاده از محصولات داخلی/

فروش لوازم التحریر ایرانی نیازمند تبلیغات بیشتر است

لوازم التحریر با طرح های ایرانی گوی سبقت را از همنوعان خارجی خود ربوده است.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازجویزر، لوازم التحریر و محصولات مدارس امسال در فروشگاههای سطح شهرستان با رنگ و بویی تازه عرضه شده اند ، این محصولات منقش به طرح ها و کارتونهای ایرانی هستند که جذابیت و ذهنیتی خاص برای کودکان و نوجوانان فراهم آورده است ، به طوری که لوازم التحریر با طرح های ایرانی گوی سبقت را از همنوعان خارجی خود ربوده است.

این محصولات با چنددرصد تخفیف نسبت به همنوعان خارجی خود ارائه می شوند و میل خرید به این سمت بیشتر شده است ، همچنین عرضه محصولات ایرانی اسلامی در کنار محصولات با طرح کارتونهای ایرانی تقریبا تمام سلیقه های موجود در میان خریداران امسال را اقناع کرده است ، جا دارد نظارت روی کیفیت لوازم التحریر نیز شکل جدی صورت بخود بگیرد اما از جانب مردم نیز توجه به این نکته ضروری است که لوازم التحریر کودکان خود را به گونه ای تهیه کنند که هم کیفیت لازم را داشته باشند و هم از نظر فرهنگی مناسب بوده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیز باشند.

 

          

زمانی از فروشندگان لوازم التحریر سطح شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت : ما در سالهای قبل ارائه محصولات ایرانی را برای خود یک ضعف دانسته و استقبال از این محصولات بسیار کم بود ، اما از سال گذشته و با ارائه طرح ها ایرانی اسلامی و استفاده از برند کارتونهای معروف و شخصیتهای جذاب از جمله کلاه قرمزه ، پنگول ، پهلوانان ، دارا و سارا ، شکرستان و . . . توانسته است تا حدودی در جذب دانش آموزان موثر واقع شوند.

 

این فروشنده در خصوص کاستی هایی این محصولات افزود : در این خصوص نواقصی وجود دارد از جمله اینکه تمرکز ارائه محصولات ایرانی در حوزه نوشت افزار و دفتر است و در ارائه محصولاتی همچون کیف و کفش مدارس طرح ایرانی اسلامی به ندرت پیدا می شود که نیازمند حضور منسجمتر و تبلیغات گسترده تر است ، اگر تبلیغات بیشتر در این زمینه صورت گیرد قطعا ارائه محصولات ایرانی راحت تر بوده و کودکان رغبت بیشتری به سمت خرید این محصولات پیداخواهند کرد.

 

با این حساب باید صبورانه انتظار کشید تا شخصیت های ایرانی نیز طی پروژه ای بلند مدت به صورت برند درآمده و نه صرف تأمین سود برندسازان، بلکه جهت تأمین فرهنگ ایرانی در سراسر کشور و حتی جهان مورد استقبال روشنفکران ایده آلیست و نفرت روشن فکران غرب زده قرار گیرد.

          

انتهای پیام/س