ایلام بیدار07:43 - 1394/06/18
رييس پليس راهور ناجا:

طرح جامع ترافيك در مهران اجرا می شود

رييس پليس راهور ناجا از طرح جامع ترافيك در مهران به منظور تسهیل تردد زائران خبر داد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازآوای مهران، سردار "تقي مهري"، رييس پليس راهور ناجا بررسي راه هاي مواصلاتي و پايانه مرزي مهران براي اجراي طرج ترافيكي از اهداف سفر خود به مهران عنوان كرد و گفت: با برنامه هاي صورت گرفته طرح جامع ترافيك در مهران اجرا خواهد شد .

وي افزود: در اين طرح گره هاي ترافيكي سال گذشته بررسي و يك برنامه جامعي در خصوص تسهيل در تردد زائران ارائه مي شود.
رييس پليس راهور ناجا با بيان اينكه اقدامات خوبي در زمينه راه هاي مواصلاتي مهران انجام گرفته است اظهار كرد: با همكاري تمام دستگاه ها اقدامات خوبي از جمله تعريض جاده ها و اجراي رفع نقاط حادثه خيز مهران انجام شده است.
سردار مهري اظهار اميدواري كرد با همكاري و هياري تمام دستگاه ها سفر خوب و راحتي براي زائران اباعبدالله الحسين (ع) در اربعين امسال فراهم شود.
مراد ناصري فرماندارمهران نيز بیان اینکه زمان زیادی تا اربعین سال 94 باقی نمانده و در صددیم تا زیرساخت های شهرستان را ارتقا دهیم، گفت: با توجه به پیش بینی انجام شده برای تردد سه میلیون زائر در اربعین سال جاری، هم اکنون طرح های مختلفی در بخش جاده، روشنایی، آب و ... در حال اجراست.
وی با اشاره به اینکه چهار بانده کردن مسیر صالح آباد به مهران به عنوان یکی از مهمترین طرح های راهسازی استان برای اربعین در حال اجراست، افزود: علاوه بر این طرح، ۱۸ طرح دیگر در حوزه راهسازی شامل بهسازی، پل سازی، حذف نقاط حادثه خیز و ...در حال اجرایی شدن است که بخش مهمی از مشکلات محور ایلام به مهران با اجرای این پروژه ها حل می شود.

 

انتهای پیام/س