ایلام بیدار14:49 - 1393/12/23
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

تصویب منطقه آزاد مهران در مجلس قطعی است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:تصویب منطقه آزاد مهران با رایزنیهای انجام گرفته با نمایندگان مجلس قطعی است.

عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام،مهران،ملکشاهی،ایوان،سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادیایلام بیداراظهار کرد:با رایزنیهای انجام گرفته با نمایندگان مجلس، به امید خداوند متعال تصویب منطقه آزاد مهران در مجلس قطعی است.

وی ادامه داد: تا کنون با تعداد زیادی از نمایندگان در این زمینه رایزنی انجام گرفته و همه آنان برای اینکه مهران منطقه آزاد شود حمایت خواهند کرد.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: ایلام و مهران در دوران جنگ تحمیلی خدمات زیادی به کشور داشته اند و نمایندگان مجلس، ایلام و مهران را در کنار دیگر مناطق جنگی نماد استقامت و پایداری می دانند.
علی محمدی با بیان اینکه در کنار همه موارد یاد شده ، مهران دروازه عتبات عالیات است، تصریح کرد: حماسه بزرگ اربعین امسال که از طریق مرز مهران به کربلا صورت گرفت و استقبال بسیار خوب مردم استان از زائرین حسینی و مسیر امن مهران به عراق و همچنین موقعیت اقتصادی مرز مهران از جمله عواملی است که شرایط تصویب منطقه آزاد مهران را فراهم ساخته است.
وی اضافه کرد: باتعداد زیادی از نمایندگان در این خصوص رو در رو صحبت کرده ام و بنا داریم با تک تک نمایندگان رایزنی لازم انجام دهیم.
نمانیده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:دولت با اکثریت آرا ، منطقه آزاد مهران را تصویب کرده است ولی تا این لحظه لایحه دولت برای منطقه آزاد مهران در مجلس اعلام وصول نشده است.
علی محمدی عنوان کرد: مردم عزیز یقین داشته باشند تمام تلاش خود را برای اینکه منطقه آزاد مهران با اکثریت آرا تصویب گردد به کار خواهیم بست و در این راستا به حول و قوه الهی جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

 

انتهای پیام/ب