ایلام بیدار16:37 - 1393/12/10
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):

بانک هادر راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش بیشتری انجام دهند

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت:بانک هادر راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش بیشتری انجام دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادیایلام بیدار،سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ظهر امروز(10 اسفند) درنشست با منصور شیخ الاسلامی مدیر کل روابط عمومی بانک مهر اقتصادگفت:مردم استان ایلام با مقوله بیکاری به عنوان یک معضل اساسی دست و پنجه نرم می‌کنند و اولین آسیب استان ایلام موضوع بیکاری بوده و آمار درصد بیکاران در استان ایلام بسیار بالاست. 

وی اظهار کرد:همه بانک‌های عامل می‌توانند در این راستا اقدامات خوبی داشته باشد و فعالیت چشمگیری داشته باشند. ایجاد اشتغال و تامین معیشت مردم از مهم‌ترین نیازهایی است که در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی پیگیری می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود:طی سال گذشته و سال جاری در بخش هزینه‌‌کرد اعتبار اقتصاد مقاومتی برابر مبالغ مصوبه سال در کشور رتبه اول را کسب کرده‌ایم که بانک مهر اقتصاد استان ایلام در این رابطه کمک شایانی در راستای ترزیق اعتبار به موقع داشتند و تا شهریور امسال اعتبار مصوب پرداخت شد و بنا شد استان‌هایی که نمی‌توانند به هر دلیلی اعتبار اختصاص یافته خود را در این حوزه صرف کنند به استان‌هایی که در بخش اقتصاد مقاومتی خوب عمل کردند واگذار شود.

سردار حسینی تاکید کرد:قرار شد یک میلیارد و 500 میلیون تومان از استان‌های دیگر به ایلام اختصاص یابد تا صرف این مهم شود و در این راستا تحرکات خوبی در استان ایلام انجام شد. 

وی عنوان کرد:امیدواریم در سال 94 نیز با افزایش اعتبار در این حوزه بتوانیم در راستای تحقق بیانات رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی فعالیت ویژه‌ای انجام دهیم. تلاش مجموعه بانک مهر اقتصاد و بسیج سازندگی توانست در استان ایلام فعالیت‌های چشمگیری صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/ب