ایلام بیدار12:59 - 1393/07/28
در پی صدور حکم اعدام شیخ نمر صورت گرفت؛

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه ایلام

دانشجویان دانشگاه ایلام در پی صدور حکم اعدام شیخ نمر تجمع اعتراضی انجام دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه و دانشگاهایلام بیدار،دانشجویان دانشگاه ایلام پس از اقامه نماز ظهر و عصر با تجمع در نمازخانه این دانشگاه، اعتراض و انزجار خود را از حکم ظالمانه اعدام شیخ نمر، عالم برجسته شیعی عربستانی اعلام کردند.

دانشجویان دانشگاه ایلام در این تجمع با شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، و "مرگ بر آل سعود" اعتراض و انزجار خود را از صدور این حکم فریاد زدند.

در پایان این تجمع ،دانشجویان طوماری در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر امضا کردند.

در این طومار آمده است:

گروه هایی که طبل مبارزه با تروریست را می زنند خود به تجهیز آن می پردازند و این حاکمیت دوگانه را جایی حمایت از آزادی و جایی دیگر مبارزه با دشمن آزادی می نامند.حال در کشور محصور در آزادی های حبابی و غرق در نفت،آنگاه که بانگفما كان الله لیظلمهم و لكن كانوا انفسهم یظلمون؛ و در حق آنها حكم به عدل شود و در كیفر آنها هیچ ستمی نشود(یونس، آیه 54) داد شده ،. مدعیان دروغین اسلام ناب این فریاد را درسینه حبس کردند و هر کسی را که با این فریاد همراهی کرد را به مانند صاحب این فریاد یعنی شیخ "نمر باقر النمر"زندانی کردند و حال بعد از دوسال دست به  اعدام حقیقت زده اند ومی خواهند مانند اسلافشان شامل این آیه شوندلَيَكْتُمُونَ الْحَقَّ وَهُمْ يَعْلَمُونَ- گروهى از ايشان حقيقت را نهفته مى‏دارند و خودشان [هم] می ‏دانند﴿۱۴۶﴾.

حال ما دانشجویانی که روح انقلابی و خون حسینی در کالبد بسیجیمان است فریادمَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ»اگر كسی صدای مظلومی بشنود و به فریادش نرسد، مسلمان نیست (كافى، ج‏2، ص‏164)سر می دهیم. و  اقدام رژیم مرتجع و دست نشانده آمریکا – آل سعود- را محکوم می کنیم و حمایت خود را از شیخ نمر باقر النمر اعلام می کنیم.

 

انتهای پیام/ب