سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29775
|
23:20 - 1396/08/15
نسخه چاپی

یادداشت؛

سنگ تمام صداوسیمای ایلام در پوشش حماسه اربعین

سنگ تمام صداوسیمای ایلام در پوشش حماسه اربعین
شبکه استانی ایلام امسال گل کاشته است و جالب است هر شبکه ای را که نگاه میکنی هر روز شاهد رد پای تلاش های تلاشگران رسانه ی استانی به چشم می خورد.

عباس خزلی::اربعین دیگر آمد و ایلام و مهران دوبار به صحنه ای از حضور تبدیل شد؛ صحنه ای که جلوگاه عشق و ارادت است ارادتی از جنس عاشقی و دلدادگی.
چه زیباست هنگامی که دل های به کربلا نرسیده قدم هایی را در قاب تصویر می بینند و دل هایشان کربلایی می شود قدهایی که آهسته و پیوسته عمود به عمود را طی می کنند تا به عمود دل های عاشق بین الحرمین برسند.
آری اینجاست که صفرها معنی یک را برایمان ترجمه می کنند تا برسیم به قافله سالار عاشقان کربلا و نخواهیم دید این نظم و شکوه و عشق و دلدادگی را اگر تلاش های بی دریغ و عاشقان فرزندان برومند و ولایی ایلام در رسانه ی استانی نباشد.
آری امسال رنگ و بوی اربعین در جای جای ایران اسلامی هوای کشورمان را حسینی کرده است؛ شبکه استانی ایلام امسال گل کاشته است و جالب است هر شبکه ای را که نگاه میکنی هر روز شاهد رد پای تلاش های تلاشگران رسانه ی استانی به چشم می خورد.
دور از انصاف نیست اگر به چند رو پیش مراجعه کنیم یادمان می آید که اولین قرارگاهی که فعالیتش را در مهران آغاز کرد قرارگاه رسانه ای صداوسیمای مرکز ایلام بود قرارگاهی که با تلاش های شبانه روزی فرزندان برومند این دیار نام ایلام و مهران راجهانی کرد و امروز با افتخار می توانیم بگوییم که شبکه ایلام نتنها در ایران بلکه در کشور عراق نیز حرف اول را در پوشش رسانه ای حضور زائران اربعین حسینی در ایلام زد.
باید خداقوت گفت به کسانی که معنای واقعی اقتصاد مقاومتی را در حوزه های مختلف جامه عمل پوشاندند و با امکانات استانی حضور زائران حسینی را ایلاممان به ایرانیان نشان دادند.
آری به همت این عزیزان صفر و یک های حضور در قاب تلویزیون میلیونی شد و امروز دوباره نام مردمان میهمان نواز ایلام بر بلندای ایران اسلامی به نمایش گذاشته شد؛ سپاس از تلاش هایتان و امید به توفیق روز افزون شما.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد