سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29733
|
14:11 - 1396/08/12
نسخه چاپی

یادداشت؛

آقای روحانی! مردم ایلام شهروند درجه چندمند؟!

آقای روحانی! مردم ایلام شهروند درجه چندمند؟!
جناب رییس جمهور آیا مردم ایلام خصوصا چرداولي هاي غیور شایسته این نبودند که هیئت ویا فردی از طرف،جنابعالی در بین عزاداران حضور پیدا کند وبا مردم همدردی نماید.

عباس خزلی:: جناب آقای رئیس جمهور هفته گذشته هفته تلخ ودردناکي براي مردم ایلام خصوصا شیرمردان وشيرزنان شهرستان چرداول بود که در غم ازدست دادن هفت نفر از عزیزان خودعزاداربودند کسانیکه برای به دست آوردن لقمه نان حلال راه غربت را درپیش گرفتند و دراین راه جان عزیز خود رادر میان شعله های آتش پالایشگاه تهران را ازدست دادند و خانواده هایی را بی سرپرست واستاني را عزادارنمودن.

اولا که اگر دراستاني چون ایلام اشتغال ایجاد شده بود این عزیزان راهی غربت نمی شدند و اینگونه درمیان شعله های آتش ودرغربت جان خودرا ازدست نمی دانند اکنون که این اتفاق تلخ افتاد ومردم استان عزادار شدند انتظار داشتند حداقل جنابعالی بعنوان رئیس جمهوری که چند ماه گذشته ازهمین مردم برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری رای گرفته بودید با آنها همدردی کنید شما حتی به مردم استان تسلیت نگفتید حتما یادتان هست که برای کشته شدگان فرانسوی چقدر با سوز تسلیت گفتيد و اعلام همدردی نمودید.

جناب رییس جمهور آیا مردم ایلام خصوصا چرداولي هاي غیور شایسته این نبودند که هیئت ویا فردی از طرف،جنابعالی در بین عزاداران حضور پیدا کند وبا مردم همدردی نماید.
این مردم همانهایی هستند که هشت سال دفاع مقدس خون دادند ونگذاشتندوجبي از خاک کشور دست دشمن بیفتد غیر از یک ویا دو مسئول کشوری که تسلیت گفتند چرا مسئولين سکوت کردند آیا اگر یک آقازاده که هر روز ازغارت بیت المال بر ثروت حرام خود می افزاید حتی در یک تصادف جان خود را ازدست می داد باز شما ومسئولين اینگونه سکوت می کردید یا برای عرض تسلیت از همدیگر سبقت می گرفتند و دسته گلهای رنگارنگ به محل برگزاری مراسم تحریم ارسال می کردند.
جناب رییس جمهور آیا حق داریم که اعلام کنیم درکشور چند درجه شهروند وجود دارد و مردم استان ایلام درجه چندم آن می باشند.
امیدواریم که خداوند به خانواده این عزیزان و مردم استان ایلام خصوصا شهرستان چرداول صبرعنايت فرماید.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد