کد خبر: 27109
|
09:56 - 1396/03/30
نسخه چاپی

یادداشت؛

تخلف 25 مدیر دولتی ایلام در ایام انتخابات

تخلف 25 مدیر دولتی ایلام در ایام انتخابات
حدود 25 مدير و دست اندرکار دولتي در استان توسط دستگاههای نظارتی به دستگاه قضایی همراه با مدارک معرفی،شده اند.

عباس خزلی:: انتخابات دوازدمين دوره ریاست جمهوری با تمام خوبی و بدي ها و همه حرف و حديث ها به پایان رسید و موافقين و مخالفین دولت تدبیر و امید را برای یک دوره چهار ساله پذیرفتند امید آنکه وعده های بسیار دوران تبلیغات عملی شود و مردم خوب ایران اسلامی از آن بهره مندشوند.

ایثارگری و قانونمداري نیروهای انقلاب در طول حدود چهاردهه انقلاب برکسی پوشیده نیست و برای حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی هرگز حق شخصی خود را به حکومت تحمیل نکرده و برای همه آنها قانون را فصل الخطاب قرارداده اند.
در انتخابات دوازدهم باوجود حرف و حدیث وتخلفهاي فراوانی که صورت گرفت و دستگاه محترم قضایی و شورای محترم نگهبان در اظهارنظرهاي خود بر آن صحه گذاشتند و بارها توسط رسانه ملی ودیگر رسانه های فعال کشور به اطلاع مردم رسانده شد.
پس از تایید انتخابات توسط شورای نگهبان 16 میلیون ایرانی که از تخلفهای بسيار و مشهود در انتخابات ناراحت و آن را در شان دولت اسلامی نمی دانستند اما با اعلام تایید این انتخابات پرحاشیه توسط شورای نگهبان آن را فصل الخطاب دانسته و هرگز اعتراضی به آن را حق خودندانستند چرا که هرگز نمی خواستند اعتراضشان باعث خشنودی دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی شود.
پس از اعلام تصویب تحریمهای گسترده و بی رحمانه سنای آمریکا و عملا شکست برجامي که ملت ایران هزینه سنگینی برای آن پرداخت کرده اند عده ای از حضرات دولتی به جای اینکه با مردم رو راست بوده و واقعیت شکست برجام را برای مردم توضیح دهند و از ملت ایران عذرخواهی کنند سعی در ايجاد جوي متشنج آن هم در رابطه با انتخابات که رقیب و هواداران با جان و دل نتیجه آن را پذیرفته اند دارند که اینگونه حرکات بنظر میرسد طبیعی نباشد.
واما وظيفه دستگاه قضایی چیست? آیا توانسته است بخاطر جلوگیری ازجوي که ممکن است حضرات دولتی به وجود بياورند و با اینگونه مطالب و مسائل که ايجادشائبه میکند برخورد و تذکر بدهند.
خوب است اشاره ای به موضوع مدیران و دست اندرکاران دولتی که در ایام انتخابات توسط دستگاههای نظارتی با اسناد و مدارک تخلف معرفی شده اند اشاره ای داشته باشیم.
حدود 25 مدير و دست اندرکار دولتي در استان توسط دستگاههای نظارتی به دستگاه قضایی همراه با مدارک معرفی،شده اند آیا یکی از عواملی که برخی از حضرات در توئيت و اينستاگرام خود مي خواهند ايحاد تنش کنند همین عدم برخورد با متخلفين نیست مگر بین مدیران و مردم برای تفاوتی هم وجود دارد? که اگر ندارد چرا برخورد نمي شود و نتیجه آن را به اطلاع مردم نمي رسانند خالی از لطف نیست این مورد را تعريف کرده باشم سال 93 توسط نگارنده یادداشتی از محرومیت استان در سایت های استان منتشر شد که کلیه مدیران سایتها با شکایت یکی از مدیران به دادسرا احضار شدند هرچند که کلیه موارد یادداشت منتشر شده کاملا صحیح و اعضاي محترم هیئت منصفه رای به حقانیت سایتها دادند اما چندین بار دوستان رسانه ای ما به دادسرا احضار و بازجويي شدند چرا نباید با همه یکسان برخورد شود که اگر اینگونه باشد هرگز هیچ متخلفی به خود اجازه تکرارتخلف را نخواهد داد.
باید عرض کنم که آینده سلامت انتخاباتهای در پيش روی در گروه برخورد جدی دستگاه قضایی است درصورت برخورد جدی دستگاه محترم قضایی با مدیران متخلف مطمئن باشید در آینده کسی به خود جرات خیانت در امانت مردم نخواهد داد هرچند که قضات متدین دستگاه قضایی کاملا به اوضاع سیاسی و اجتماعی استان تسلط کامل داشته و آن را به خوبی زيرنظر و رصد خواهند داشت و شاید شلوغی شعبات دادرسی مانع از سرعت بررسی،گردیده ولی انتظار مي رود به دلیل حساسیت موضوع این موضوع را بيشتر مدنظر داشته باشند ما و همه مردم منتظر برخورد جدی و انقلابی دستگاه محترم قضایی خواهیم بود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب