سرویس: سیاسی
کد خبر: 26694
|
07:10 - 1396/03/01
نسخه چاپی

یادداشت؛

دولت منتخب پاسخگوی مشارکت عظیم ملت ایران باشد

دولت منتخب پاسخگوی مشارکت عظیم ملت ایران باشد
بی‌تردید حضور بالغ بر 41 میلیون ایرانی در پای صندوق های رأی علاوه بر نشان دادن وحدت و عزم ملی برای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی عاملی در جهت افزایش اقتدار و امنیت کشوردر منطقه و جهان خواهد بود.

ایلام رصد::انتخابات 29 اردیبهشت ماه با حضور 41 میلیون نفر از مردم فهیم و آگاه و وفادار به نظام و انقلاب اسلامی بعد از دوهفته رقابت نفس گیر و مناظره و مجادله میان کاندیدها و طرفداران آنان سرانجام با پیروزی ملت بزرگ ایران به پایان رسید.

  رخداد بزرگی که می توان آن را نمادی از پایبندی و وفای مردمانی دانست که با وجود همه مشکلات و نواقص و ضعف های مدیریتی و برنامه ای مسئولان ثابت کردند که هنوز آنچه کهه برای آنان در اولویت قرار دارد حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی است که در همه لحظات حساس و سرنوشت ساز کشور با هوشمندی و درک عمیق شرایط و مقتضیات زمانی حماسه می آفرینند..

آری حضور مقتدرانه پرشور و خیره کننده ملت ایران پای صندوق‌های رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت 96 لبیک به ندای رهبری و مشت محکم دیگری بر دهان کسانی بود که مترصد و در کمین نشسته منتظر ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی هستند، آری این حضور باعث شد همچنان دشمنان، مات و مبهوت اقتدار و عظمت و بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران باشند.

بی‌تردید حضور بالغ بر 41 میلیون ایرانی در پای صندوق های رأی علاوه بر نشان دادن وحدت و عزم ملی برای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی عاملی در جهت افزایش اقتدار و امنیت کشوردر منطقه  و جهان خواهد بود.

از این رو دولت در برابر ملتی چنین وظیفه شناس و بصیر و عزتمند مسئولیتی عظیم و سنگین خواهد داشت،  وباید برای پاسخ‌  به این همه عشق به میهن و انقلاب به آنچه مردم از وی مطالبه دارند مخصوصا در حوزه اقتصادی و معیشتی با توجه به اشتغال و تولید و بیکاری نیازهای اساسی مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت با اولویت بخشی به مقوله اشتغال و تولید توجه نماید.

 

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب