سرویس: سیاسی
کد خبر: 26416
|
07:16 - 1396/02/13
نسخه چاپی

یادداشت؛

ایران اسلامی نیازمند مدیرانی انقلابی و جهادی است

ایران اسلامی نیازمند مدیرانی انقلابی و جهادی است
ایران اسلامی نیازمند مدیرانی انقلابی و جهادی بوده که با تکیه بر توان و استعدادهای داخلی و ظرفیت های عظیم معدنی و سرمایه های اجتماعی ارزشمند، بتواند کشور را هرچه بیشتر به سمت آرمانهای والای انقلاب روبه جلو ببرد.

به گزارشايلام بيدار،  مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از کارگران و زحمتکشان عزیز کشور اسلامیمان ایران بیانات بسیار مهم و راهگشایی را پیرامون مسائل مختلف کشور از جمله انتخابات بیان فرمودند.

یکی از مهمترین کلید واژه های مطرح شده در سخنان ایشان، مسئله صیانت از آرای مردم است. ایشان مجددا تکرار فرمودند که رای مردم امانت و به مثابه حق الناس است که بایستی متولیان امر خطیر انتخابات در وزارت کشور، شورای نگهبان و... نسبت به این مهم اهتمام لازم و جدی را داشته باشند.

یکی دیگر از نکات مطروحه، مسئله توجه به اقشار ضعیف و کم درآمد کشور است. باتوجه به اینکه در ایام تبلیغات انتخاباتی قرار داریم هرکدام از کاندیداهای محترم بایستی به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، این نوع نگاه را در برنامه های قولی و عملی خود قرار داده و هم و غم آنها مصروف به حمایت از اقشار از آسیب پذیر، فقرا و محرومین باشند.

مسدله دفاع از ضعفا و مستضعفین یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی بوده و کماکان در صدر اولویت های نظام جمهوری اسلامی قرار دارد.

مسئولین باید هرچه بیشتر از اشرافی گری و توجه به سرمایه داران نگاهشان را معطوف کنند به طبقات پائین تر جامعه و در قول و عمل حقیقتا مدافع کارگران و زحمت کشان و کارآفرینان، توامان باشند.

از دیگر کلید واژه های مطرح شده در بیانات گهربار مقام معظم رهبری، مسئله جهادی و انقلابی بودن مسئولین بود. تفکرات انقلابی یعنی به فکر ضعفا و طبقات پائین جامعه بودن ، یعنی از دشمن نهراسیدن، یعنی باور به توان و استعداد داخلی و مرعوب غرب و شرق نشدن، یعنی طبعیت محض از ولایت فقیه و چون و چرا نکردن در برابر اوامر و توصیه های ولی فقیه. اینها از جمله نمودهای برجسته انقلابی گری هستند و لاجرم هرکسی که مسلح به تفکرات انقلابی باشد؛ در میدان عمل نیز به صورت جهادی، شبانه روزی و پرتلاش ظاهر می شود. نه اینکه مسائل معیشتی و اولویت های زندگی و پیشرفت و توسعه کشور را متوقف شود به تصمیم خارجی ها و نتیجه مذاکرات و...

یکی دیر از کلید واژه های مهم در فرمایشات معظم له؛ توجه به این نکته بود که سایه جنگ را مردم از سر کشور دور کردند نه مسئولین. حضور مردم در صحنه های مختلف و از جمله انتخابات است که سایه جنگ را از سر کشور دور می کند و جرات دست درازی بیگانگان به خاک عزیزمان ایران را نمی دهد.

مردم گرایی و توجه به مردم و باور به مردم از دیگر شاخصه های انقلابی گری بوده و از الزامات مهم مدیران انقلابی و جهادی است.

ایران اسلامی نیازمند مدیرانی انقلابی و جهادی بوده که با تکیه بر توان و استعدادهای داخلی و ظرفیت های عظیم معدنی و سرمایه های اجتماعی ارزشمند، بتواند کشور را هرچه بیشتر به سمت آرمانهای والای انقلاب روبه جلو ببرد و با نگاه واقع بینانه و صادقانه، با مشکلات و معضلات مختلفی که در حوزه های اجتماعی، خانوادگی، فضای مجازی، مسائل اداری، معیشتی و... با آن گریبانگیر هستیم.

شجاعانه و مجاهدانه مبارزه کند و از ذره ذره وقت که امانت مردم در دستان مسئولین است به نحو شایسته در جهت خدمت به ملت و ارتقاء منزلت اجتماعی و عزت ملی ذیل حاکمیت دینی و الهی استفاده کند.

منبع: ملکشاهی خبر

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب