سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26164
|
13:12 - 1396/01/28
نسخه چاپی

یادداشت؛

میتینگ تبلیغاتی به نام گردهمایی مدیران روابط عمومی!

میتینگ تبلیغاتی به نام گردهمایی مدیران روابط عمومی!
در این گردهمایی اصلا بحثی در رابطه با اصول کار روابط عمومی و موضوعات مخصوص به آن صحبتی نشده و این نوع جلسات با این گونه مضامین شائبه انتخاباتی بودن را در استانه انتخابات تقویت کرده است.

عباس خزلی::طی روزهای گذشته گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی  استان در محل استانداری ایلام با ریاست استاندار ایلام که برخی از معاونین وی و مدیران کل دستگاه های اجرایی حضور داشتند، برگزار شد.

گرچه این گردهمایی تحت عنوان "مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی" برگزار شده بود، اما بیشتر فرصتی برای بیان اقدامات و ارائه کارنامه دولت در استان بود.

همانطور که همه می دانیم کمتر از یک ماه تا زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و این روزها در سراسر کشور دولتمردان به نوعی در این مدت باقی مانده سعی در ارائه کارنامه ناکارآمد خود را دارند به طوریکه رئیس دولت که این روزها برخلاف سال های اول ریاست جمهوری، سفرهای استانی را بیشتر در دستور کار خود قرار داده است؛ در جایی که زلزله ای ویران در خراسان رخ داد و بسیاری از مردم منتظر کمک های دولت بودند اما روحانی در ان ایام افتتاح پروژه هایی که دیگران ساختند را بر رسیدگی و حضور در مناطق زلزله زده ترجیح داد.

نمونه این قبیل تحرکات انتخاباتی در استان ایلام در ایام باقی مانده تا زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به خوبی هویدا است به طوری که در این گردهمایی مسئولانی که بعضا ارتباطی با حوزه روابط عمومی نداشته دعوت و کارنامه خود را ارائه داده اند.

در این جلسه یکی از مدیران در ابتدای جلسه اشاره هایی به برجام داشته که باید گفت برنامه جامع اقدام مشترک یا همان برجام برای نظام و انقلاب چه داشته که هر بار مسئولان از آن دم می زنند؟

مگر در همین ایام بسیاری از رسوایی های امریکا که رهبری تذکرات جدی را نیز در این باره داده بودند برای همه مبرهن و روشن نشد که اقایان این گونه بر طبل توخالی برجام می کوبند؟

در این جلسه یکی از معاونین استاندار که این روزها کاملا فراموش کرده از کجا به کجا رسیده و بر گذشته خود چشم بسته و حتی ممکن است در آینده بر زمان کنونی چشم ببندد، اعلام می کند مشکل اقتصادی خاصی در استان ایلام وجود ندارد ؛ بله وقتی حتی در میان مردم حاضر نمی شوید تا از نزدیک مشاهده کنید مردم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند پس چگونه می توانید این گونه سخن به میان نیاورید؟ برای این ادعای شما توجه تان را به سخن نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام جلب می کنم که "واحدهای راکد در شهرک صنعتی ایلام به محلی برای مانور سگ ها تبدیل شده است".

در جلسه ای که مربوط به مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی است برخی دیگر از مدیران که همانگونه اشاره کردم در این جلسه ربطی به محتوای جلسه نداشته چه می کنند سوالات فراوانی را در ذهن ها ایجاد کرده است.

جالب تر، در این گردهمایی اصلا بحثی در رابطه با اصول کار روابط عمومی و موضوعات مخصوص به آن صحبتی نشده و این نوع جلسان با این گونه مضامین شائبه انتخاباتی بودن را در استانه انتخابات تقویت کرده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب