سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26011
|
13:44 - 1396/01/19
نسخه چاپی

یادداشت/

وحدت و انسجام مثال زدنی جبهه مردمی نیروهای انقلاب

وحدت و انسجام مثال زدنی جبهه مردمی نیروهای انقلاب
همه کانديداهاونمايندگان برخی که حضورنداشتندچه زیبا از وحدت و دغدغه برای مردم کشورشان گفتندوخودرا تابع تصمیمات جمع دانسته و اعلام حمایت از کاندیدای واحدنمودندازخودگذشتگي آنان انسان رابه يادايثاروازخودگذشتگي رزمندگان دفاع مقدس می انداخت.

عباس خزلی:: شهر آفتاب نامی که این روزها برای نیروهای انقلابی آشناست شهر آفتاب محل گردهمایی نیروهای انقلاب برای دفاع از انقلاب اسلامی است؛ 17 فروردین 96 یک روزبه یادماندنی وتاریخی در اذهان عمومی باقی خواهدماند دراین روزوباحضوربيش از سه هزارنفر از نیروهای انقلابی تداعی روزهای دفاع مقدس وازخودگذشتگيهاي فرزندان خمینی کبيربراي دفاع از نظام اسلامی بود.

همه آمده بودن همه قشرها و ازسراسرکشور که با طی کردن هزاران کيلومترهيچ خللی درروحیه آنها ایجاد نکرده بود، بشاش و سرحال منتظر یک تصمیم جدی برای آینده کشوربودند که ازطریق نمایندگان نیروهای انقلاب بايدگرفته ميشدوهمچون زمان دفاع مقدس خودرامهياي اجرای تصمیم مجمع عمومی میکردند پس از گذشت حدودچهاردهه از انقلاب جزدرزمان دفاع مقدس این اتحادوهمدلي راکسي دربین نیروهای انقلابی ندیده است بدون هیچ چشمداشت،و سهم خواهی وفقط برای حفظ انقلاب و تبعیت از رهبری آمده بود.

جبهه مردمی جبهه بدون وابستگی حزبی برای مردم وازجنس مردم اکنون پای به عرصه گذاشته که با فساده مبارزه جدی کندبراي مبارزه بافسادودفاع از حقوق حقه مردم بايدرييس دولتی انقلابی داشت انقلابیون برای انتخاب کاندیدای انقلابی باید تصمیم بگيرند؛  همه منتظرشروع مجمع وحضورکانديداها هستند مجمع شروع وکانديداها ويانمايندگانشان آمده وبا اخوت تمام کنار هم قرارميگيرند، اعضاي شورای مرکزی جبهه دستورکارمجمع را اعلام و نوبت به سخنرانی کاندیداها براساس حروف الفبا می رسد.

همه کانديداهاونمايندگان برخی که حضورنداشتندچه زیبا از وحدت و دغدغه برای مردم کشورشان گفتندوخودرا تابع تصمیمات جمع دانسته و اعلام حمایت از کاندیدای واحدنمودندازخودگذشتگي آنان انسان رابه يادايثاروازخودگذشتگي رزمندگان دفاع مقدس می انداخت چون به وضوح ميدانستندکه این هم جبهه ای دیگر برای دفاع از نظام و حق مردم است.

شايدجبهه ای به مراتب مشکلترازهشت سال دفاع مقدس وبالاخره رای گیری اغازو نمایندگان جبهه مردمی انقلاب رای دادندوکانديداهاي موردنظر انتخاب و همه تمکین کردندومصمم برای اجرای تصمیمات چیزی که بسيارموردتوجه بودسخنان عزت الله ضرغامی که اعلام کردهرکسي فقط براساس رفاقت به من رای دهدروزقيامت وسرپل صراط خودم ازوی شاکی خواهم شدواين نشان ازخلوص و همدلی بزرگان این جریان انقلابی است.

اکنون بهترین تصمیم برای همدلی گرفته شده است و این جبهه مردمی است ومنتظرتمام عزیزانی است که دل درگرونظام و رهبری دارندوبايک یاعلی همه بیاییم و همراه و همگام با جبهه خودرا آماده مبارزه انتخاباتی کنیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب