سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 23280
|
09:21 - 1395/07/25
نسخه چاپی

یادداشت/

خاموش شود فرهنگی که هنرش این باشد

خاموش شود فرهنگی که هنرش این باشد
نوک پیکان انتقادات در مجوز اجرای این تئاتر موهن باید بر شخص سیاسی اول استان نشانه رود.

عباس خزلی:: هنر یکی از گزینه هایی است که در دنیا برای نهادیته کردن و یا تعییر یک فرهنگ یا سنت از ان استفاده می شود اگر دقت کرده باشیم اکثر فیلم سازان دنیا با ساختن فیلم به تخریب یا تحقیر یک ملت و یا بر عکس بزرگنمایی و تبلیع می پردازند.

فیلم های بازی جنگی اکشن که برای بچه های امریکایی ساخته شده وطرف مقابل را ایرانی ها در این بازی تشکیل می داد برای سم پاشی ذهن کودکان امریکایی و ایحاد تنفر از ما بعنوان تروریسم از نمونه های بارزی است که به اهمیت هنر در فرهنگ سازی ویا تخریب فرهنگی میتوان به ان اشاره کرد و همچنین رهبر معطم انقلاب همواره جنگ نرم و جنگ فرهنگی را قوی تر از جنگ فیزیکی بین دو ملت می دانند و همواره مردم را به مبارزه با جنگ نرم دشمنان توصیه می کنند اما متاسفانه در روزهای اخیر شاهد اجرای تائری موهن در استان شهید پرور ایلام بودیم که آهی جگر سوز از نهاد کلیه دلسوزان مردم نطام و انقلاب بر اورد و ابن سوال را فرا روی عموم قرار داد که در این استان چه اتفاقی افتاده که علی رعم توصیه علما و فرهنگ دوستان بر حذف و یا تعییر سکانس های بی شرمانه این تاتر موهن بدون هیچ توجهی کمال و تمام اجرایی می شود ؟

ایا مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان ایلام به کربلای ایلام که سه هزار جوان خفته به خون ایلامی در ان ناکام از این دنیا ارام گرفته اند توجه کرده؟ ایا روی دیدن خانواده های مطلوم این شهیدان را دارد که دلخوش به آنند که جوان رشید و خونبن را به خاک سپرده اند تا اسلام ،انقلاب و سرزمین پایدار و زنده بماند؟

ایا فلسفه انقلاب و شهادت را می داند؟مردم ما به رهبری امام راحل و یاری رهبر معطم برای نان انقلاب نکردند انان برای حفط ارزشهای انسانی قیام کردند، به پا خواستند تا فساد را نابود کنند اکنون با چه رویی مدیران ارشد استان از خواست و اراده ملت و رهبر عدول کرده و تاتری برخاک مفدس این استان که با خون هزاران جوان ایرانی رنگین شده و در حال حاضر قدمگاه زوار کربلای معلی است را به کرات به نمایش می گدارند؟

گویند من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هر چه کرد آن اشنا کرد ما از بنگاه های مبلغ فسق و فجور دشمنان خارجی نباید بهراسیم چون حداقل اگر جوانان ما از ماهواره و شبکه های اجتماعی فیلمها تبلیعی و نابود کننده خانواده را می بینند اگاه هستند که دارند از دشمن دبن و مملکت درس می گیرند و در پذیرش ان اکراه دارند اما ازفرهنگ و ارشاد استان ایلام چطور ؟ ایا با چشم دشمن و دین مملکت درس میگیرند یا حامیان نطام و حافطان دبن و مملکت؟

بر مدیر کل صعیف و ناتوان استان حرفی نیست نوک پیکان انتقادات در مجوز اجرای این تئاتر موهن باید بر شخص سیاسی اول استان نشانه رود که به پاس همسایگی و جبران دوستی های دوران مدرسه ایشان را برمسند حساس ترین اداره استان نشاندند امید که این زنگ خطر را جدی بگیریم و اجازه تکرار ان را ندهیم.

اکنون که اجرای این تئاتر اعتراض قشرهای مردم خصوصا خانواده های محترم شهدا جانبازان ورزمندگان وهمچنین انتقاد شدید ائمه جمعه استان را بدنبال داشته که بانی این فضاحت فرهنگی که پس ازانقلاب در کشور سابقه نداشته را باید برکنار کرد و با متخلفین به جد برخورد کرد تاکنون مسئولین چه اقدامی دررابطه با این توهین بزرگ انجام داده اند چرا مدیر ارشد استان نسبت به این موضوع که شعور دینی مردم را زیرسوال برده است سکوت اختیارکرده است ایا میخواهد همچون بسیاری ازموضوعات گذشته به دست فراموشی بسپارد؟

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب